Dit is onderwerp Oldschool Exprez met DANO in forum Feesten & Concerten. bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/7/t/000063.html

Gereageerd door Botje op :
 
6 Februari is er weer een nieuwe editie van Exprez en deze maand in het teken van Oldschool/Early rave. Als special guest op Xentric's birthday party draait DJ DANO. Verder dj Sick en natuurlijk Dj Xentric zelf.

Palazzo, Zeist
Oldschool EXPREZ
22.00 - 03.45
Entree: 7.50 euro
min leeftijd: 18
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
nee sorry niks voor mij...misschien wel een andere keer als ik weer es naar NiMS kom en dan weer in dat gezeliige cafe ga zitte [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan. Kan ik botje eindelijk is IRL ontmoeten [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Hoe was ie Nims?
vertel ff de ins en outs ervan, en dan vooral hoe draaide Dano?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Echt een super goed feestje. Dano draaide ook meestelijk. Ik zal kijken of ik de foto's die gemaakt zijn online kan zetten [Smile] Maar het feest was enorm goed [Ok]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
mooi zo want ik had dano vorige week vrijdag gehoord in Arnhem en dat was smullen alleen maar van die oude klappers van de hardcore tijd [bounce]
 
Gereageerd door misterm op :
 
was zeker chill
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik heb me idd ook erg goed vermaakt, gaf me zeker weer zin in het volgende feestje [Big Grin] . Heb alleen nog geen geschikte gevonden, dus wanneer ik ook kan [Frown]
 
Gereageerd door misterm op :
 
jaah joh wanneer kan jij nou?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik doe mijn best, maar ben enorm druk [Frown]
 
Gereageerd door misterm op :
 
jaah weet je het ondertussen al?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ja [Smile] inqontrol iig.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS