Dit is onderwerp Mystery Land: 23-08 2003 in forum Feesten & Concerten. bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/7/t/000050.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Wie van jullie is van plan hierheen te gaan? Ik denk wel dat ik ga. Lijkt me wel weer gezellig te worden.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ik weet het echt nog niet...heb het dan al best druk die maand enzo
 
Gereageerd door Natasha op :
 
PRESENT!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit feest ga ik mee maken!!!

dikke kus natas.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
PRESENT!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit feest ga ik mee maken!!!

dikke kus natas.

met of zonder mij [Roll Eyes]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
with or without you oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

and you'll give yourself a way......... and you'll give....... and you'll give.............

with or without youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

just kiddin'

nee natuulijk ben je dr bij!!!!!!!!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wat leuk dat jij d'r bij bent natas! Ga ik je dan is eindelijk meeten? Ben nu wel is benieuwd hoe je irl eruit ziet!
 
Gereageerd door Natasha op :
 
haha oh als je mij daar ziet, en mn outfit kan geregeld worden, dan mis je me niet. Ik zit te denken om als een elf achtige te gaan...... maar de make up is dan zo moeilijk. Had ik op impulz ook, was zeeeeeeer een succes, maar had wel 2 en n half uur nodig om me make up dr op te krijgen, en me in die outfit te hijsen

ach we shall see. iig maak k dr wel weer wat spectaculairs van.....
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
haha oh als je mij daar ziet, en mn outfit kan geregeld worden, dan mis je me niet. Ik zit te denken om als een elf achtige te gaan...... maar de make up is dan zo moeilijk. Had ik op impulz ook, was zeeeeeeer een succes, maar had wel 2 en n half uur nodig om me make up dr op te krijgen, en me in die outfit te hijsen

ach we shall see. iig maak k dr wel weer wat spectaculairs van.....

foto's [Razz] [Razz] [Big Grin]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
hahahaha jij moet bij de filmpost gaan werken met je foto's !! kom nu maar gewoon!!!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
hahahaha jij moet bij de filmpost gaan werken met je foto's !! kom nu maar gewoon!!!!

Ben er al druk meebezig Natas...ff zoeken voor een overnachtingsplaats...
 
Gereageerd door Croaton op :
 
mysteryland ben ik er zeker bij....je herkent me nu nims dus komt goed [Smile] en niet in gedachten nemen hoe je dacht dat ik er uit zou zien, want daar klopt dus niets van (hoe je ook dacht dat ik eruit zag)

2 lilwiz: gewoon met auto op en neer!! auto roeleert :bow:
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ja ik weet nu hoe je eruit ziet croaton [Big Grin] nu alleen je nog vinden tussen al die tenten [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Croaton:


2 lilwiz: gewoon met auto op en neer!! auto roeleert :bow:

Kom je me ophalen? Zou wel leuk zijn dan [Big Grin]
Hahaha...nee ik zoek dan wel een slaapplaats en wel een zachte slaapplaats;)
 
Gereageerd door Natasha op :
 
mmmmjah ik hoop dat U komt!

ennuh donnow, maar ik blijf egggg ni slapen daar he eggggg nie!!!

hahaha eens gedaan, en NOOIT WEER!!!!!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
mmmmjah ik hoop dat U komt!

ennuh donnow, maar ik blijf egggg ni slapen daar he eggggg nie!!!

hahaha eens gedaan, en NOOIT WEER!!!!!!

Hopen dat ik kom [Razz] ...hmmm..ik moet ff kijken hoor..ik beloof je nix Natas. Maar ik hou je op de hoogte.
Bedoel ook niet daar op het terrein...maar bij een bekende van me thuis snappie [Wink] Want anders kan ik al om 10 uur 's avonds vertrekken en dat wil ik niet
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Morgen ga ik kaarten kopen voor mij en stokkie [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ik ga hier niet heen heb ik de komende dagen besloten...wil nog het een en ander gaan doen in de laatste paar weken van me vakantie, en daar heb ik meer zin in dan in ML..

Sorry maar dit is voor mijn persoonlijk belangrijker
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Anders was ik dus ook niet gegaan naar alle waarschijnlijkheid...maargoed, wordt dus alsnog een leuk festivalletje [Big Grin]

Trouwens sjuul, 23 augustus hoef ik niet te werken, heb vrij [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] dus is erg relaxed
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Stokkie:
Anders was ik dus ook niet gegaan naar alle waarschijnlijkheid...maargoed, wordt dus alsnog een leuk festivalletje [Big Grin]

Trouwens sjuul, 23 augustus hoef ik niet te werken, heb vrij [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] dus is erg relaxed

Zeker relaxed, kunnen we lekker op tijd weg [Big Grin]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
mensen ik ben er toch niet bij, ik was vergeten dat ik die dag net terug kom van vakantie, dat haalt dus niets uit. dan terug van weekje kreta.....
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS