Dit is onderwerp Microsoft staakt ontwikkeling Outlook Express in forum Software & Games bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/4/t/000214.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Microsoft is van plan te stoppen met de ontwikkeling van Outlook Express, zo meldt C|Net. Dan Leach, een productmanager van Microsoft, zegt dat het bedrijf zijn geld wil investeren in Hotmail en MSN. Deze zouden voor de consument Outlook Express moeten vervangen. Men hoopt dat de zakelijke gebruikers zullen overstappen op het gewone Outlook. Een andere productmanager, Steve Conn, zegt dat Outlook 2003 minder bandbreedte nodig heeft dan de oudere versies. Hierdoor zou het gebruik van Outlook aantrekkelijker moeten zijn voor gebruikers zonder breedbandverbinding:

"The great majority of people used Outlook Express because they weren't on a LAN environment, and Outlook was just too fat for them."

The currently-in-beta Outlook 2003 client has much lower bandwidth requirements, he said. In May, Microsoft revealed that it was no longer planning to release standalone versions of Internet Explorer, which includes the Outlook Express functionality.

(Overstappen op thunderbird allemaal!!!)
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Neee.....draai lekker Outlook 2003 en hij is fijn moet ik zegge...ben benieuwd of office 2003 15 augustus gaat uitlekken [Razz]
Ben weer toe aan een nieuwe office
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik gebruik Outlook niet voor mijn mail omdat de IMAP implementatie werkelijk waardeloos is. Jammer hoor.

Misschien moet ik een snaar Thunderbird gaan kijken.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Budha:
Ik gebruik Outlook niet voor mijn mail omdat de IMAP implementatie werkelijk waardeloos is. Jammer hoor.

Misschien moet ik een snaar Thunderbird gaan kijken.

Moet je echt eens doen. Dat zelflerende spamfilter is echt ideaal!
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
Ik gebruik Outlook niet voor mijn mail omdat de IMAP implementatie werkelijk waardeloos is. Jammer hoor.

Misschien moet ik een snaar Thunderbird gaan kijken.

Moet je echt eens doen. Dat zelflerende spamfilter is echt ideaal!
Daar doe ik het niet voor. Mijn server onderschept alle spam, dus daar heb ik geen last van.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Budha:
Daar doe ik het niet voor. Mijn server onderschept alle spam, dus daar heb ik geen last van.

Alle spam? Moet ik je adres is posten in wat newsgroups dan? Ik denk dat je dan je lol op kan.
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
Daar doe ik het niet voor. Mijn server onderschept alle spam, dus daar heb ik geen last van.

Alle spam? Moet ik je adres is posten in wat newsgroups dan? Ik denk dat je dan je lol op kan.
Nee dank je [Eek!]

Maar tot nu toe is ieder spambericht nog netjes in mijn spam folder beland. De server gebruikt een score systeem en aan de hand daarvan worden berichten verplaatst.

Je kunt natuurlijk zelf angeven welke score voor jou hoog genoeg is om als spam over te komen.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Budha:
Nee dank je [Eek!]

Maar tot nu toe is ieder spambericht nog netjes in mijn spam folder beland. De server gebruikt een score systeem en aan de hand daarvan worden berichten verplaatst.

Je kunt natuurlijk zelf angeven welke score voor jou hoog genoeg is om als spam over te komen.

Het zelflerende spam filter is ook handig, omdat er ook zelfs virussen mee worden gewist [Big Grin] heb deze namelijk aangeleerd dat virussen ook spam zijn.
En ik krijg ook nooit meer business proposals [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Outlook Express wordt wel verder ontwikkeld

Microsoft heeft een uitspraak van afgelopen week gecorrigeerd. Dan Leach bracht in een statement naar buiten dat Outlook Express niet verder ontwikkeld zou worden, aangezien Microsoft zich voor de consument zou concentreren op Hotmail en MSN. Voor de zakelijke gebruiker zou de gewone Outlook de standaard moeten worden. Nu brengt Internet Magazine het nieuws dat er sprake is geweest van een misverstand en dat er wel degelijk support zal blijven bestaan voor de welbekende e-mail client. Leach zegt dat het besluit van Microsoft om Outlook Express te blijven steunen al vast stond, maar dat zijn persbericht nog niet was aangepast. Alles berust dus op een typisch geval van miscommunicatie, aldus Microsoft.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
En ook dit is miscommunicatie. Het wordt niet verder ontwikkeld, maar alleen bugs worden gefixed. Er zal dus geen nieuwe OE uitkomen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Outlook Express 2003 is de laatste versie dan
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS