Dit is onderwerp Max Payne 2 Scans in forum Software & Games bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/4/t/000181.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Max Payne Headquarters have posted a few more scans for Max Payne 2 and also they have updated their article with a few more details.

Max Payne 2 scan screens

Zeker de moeite waard om te kijken
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Als je een popup krijgt waarin hij vraagt of hij de Gator/Gain activeX wilt installeren MOET JE OP NEE klikken. Dit is namelijk spyware!!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Als je een popup krijgt waarin hij vraagt of hij de Gator/Gain activeX wilt installeren MOET JE OP NEE klikken. Dit is namelijk spyware!!!

sorry voor dit ongemak...dat wist ik zelf niet eens omdat ik ik ad blocker ertussen heb liggen en die blockt dat automatisch al..sorry nogmaals
 
Gereageerd door Budha op :
 
Maakt niet uit hoor. Mensen moeten gewoon niet zo dom zijn om op elk knopje te rammen zonder te lezen wat dat betekend.

Sommige spyware wordt heel slinks in populaire progs ingebouwd, maar voor dit soort ActiveX dingen moet je gewoon je gezond verstand gebruiken.
 
Gereageerd door Budha op :
 
Die screens zien er super uit. Toch zie ik liever wat echte gameplay plaatjes. Dit zijn puur scenes uit cut-scenes.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
GAMEPLAY PLAATJES

Max Payne 2

Enjoy [Big Grin]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS