Dit is onderwerp MS MSDN CD's April 2003 gratis te downloaden in forum Software & Games bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/4/t/000118.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Drie CD's die samen de MSDN bibliotheek van april 2003 vormen zijn door Microsoft gratis ter download aangeboden. Deze CD's zijn normaliter enkel beschikbaar voor leden van MSDN. De bibliotheek bevat documentatie, voorbeelden van code, technische artikelen en zogenaamde reference guides voor ontwikkelaars van Microsoft. De CD's vormen een aanvulling op de uiteindelijke versie van Visual Studio .NET 2003, welke vorige week is vrijgegeven aan MSDN-leden. Visual Studio .NET 2003 bevat onder andere .NET Framework versie 1.1.

Officieel komt Visual Studio .NET 2003 pas op 24 april uit, samen met de langverwachte Windows Server 2003. Beide producten hebben voor Microsoft een hoge prioriteit. Microsoft hoopt de ontwikkeling van het .NET platform met zowel Visual Studio .NET 2003 als Windows Server 2003 te promoten. Ontwikkelaars die dus geen zin hebben om uren door het online MSDN-archief te surfen kunnen de 1.8GB aan CD's gratis downloaden.

Bron: T.net
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Jammer dat je de url er niet bij hebt [Wink] maar maakt ook niet uit, ik krijg VS.NET 2003 toch ook wel [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
hmm...ik dacht dat ik hier lid van was...ff denke hoor...
ik ben wel bij mcse.nl lid, maar das niet hetzelfde of toch wel?
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS