Dit is onderwerp Splinter Cell in forum Software & Games bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/4/t/000033.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Ivm het nu in elkaar lopen van 2 spellen in C&C Generals open ik nu een aparte thread over Splinter Cell..Vandaar...


Nee sorry Budha ik heb het spel nog steeds niet [cry] Mijn leverancier heeft het druk denk ik. Verwacht hem vanaaf of morgen wel een keer...maar ik hou je op de hoogte...maar wat is soepel eigenlijk? ik heb maar een GF2 Pro 64 MB...dus ik hoop dat ie lekker strak loopt [emot-angel]
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
15 april op de PS2 [Big Grin]
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
15 april op de PS2 [Big Grin]

Hé, ik dacht dat MS hiermee wilde scoren op de XboX.

quote:
maar wat is soepel eigenlijk? ik heb maar een GF2 Pro 64 MB...dus ik hoop dat ie lekker strak loopt
Je hebt de demo toch geprobeerd? Dan moet je dus wel een idee hebben.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja hij draaide wel bij me...maar het was niet druk op mijn scherm, qua grafische omgeving
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Hij staat nu in mijn download Q, dus ik zal hem morgen wel hebben denk ik.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Net geïnstalleerd zometeen ff spelen...ja heb toch een week vrij dus..waarom ook niet he [Razz]
(Moet ook nog Project IGI2 en C&C Generals spelen [Roll Eyes] )
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Spel kicked ass zeg..tering wat is dit een gruwelijk spel...lekker doordacht allemaal waar je rekening moet houden [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Hij is zeker erg cool ja! Ik houd helemaal niet van FPS, maar deze is een echte goede uitzondering [Big Grin]
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Hij is zeker erg cool ja! Ik houd helemaal niet van FPS, maar deze is een echte goede uitzondering [Big Grin]

Het is dan ook geen FPS, maar een TPS [Wink]

Het is een heel mooi spel. Lekker moeilijk af en toe. [Smile]

Maar na één missie ben ik het iedere keer weer zat. Niet iets wat je de hele nacht door kan spelen, want op den duur wordt het wel saai. Mannetje neerschieten (of slaan), mannetje wegslepen, deurtje openen, computer hacken, keypad gebruiken en weer mannetjes neerschieten.

Er zit helaas niet veel ontwikkeling in. [Frown]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik heb het net de hele avond gespeeld. Ben nu vrij ver met de CIA missie. Moet nu de pc van die gozer zien te hacken in kamer 580.
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik heb het net de hele avond gespeeld. Ben nu vrij ver met de CIA missie. Moet nu de pc van die gozer zien te hacken in kamer 580.

Nou, dan moet je nog wel even.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wie is waar in het spel?
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik heb net de CIA missie afgerond.

Mijn volgende opdracht is om ontbrekende info te achterhalen.

Zal wel weer een flinke uitdaging worden.


Wel jammer dat het spel zo ontzettend scripted is. Ik vind het toch leuker als de bad guys zich wat minder als marionetten gedragen zoals in No One Lives Forever 2.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
wtf zijn jullie al zover...ik ben ergens bij een lift en kan nergens heen...want die domme deur is locked:S en ik moet daar doorheen...dat is als je de blackbox heb gevonden
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
wtf zijn jullie al zover...ik ben ergens bij een lift en kan nergens heen...want die domme deur is locked:S en ik moet daar doorheen...dat is als je de blackbox heb gevonden

Ben je binnen of op een dak?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Als je op esc drukt, en je kan dan de note-sticks lezen. (daar staan vaak de codes in)
Die notesticks haal je vaak uit computers, of uit zakjes die je bij mensen vindt.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van LilWiz:
wtf zijn jullie al zover...ik ben ergens bij een lift en kan nergens heen...want die domme deur is locked:S en ik moet daar doorheen...dat is als je de blackbox heb gevonden

Ben je binnen of op een dak?
Hij is binnen. Die blackbox staat in de kamer voor die deur met het keypad. Achter die deur kom je dan op het balkon.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja ik weet het ik zit vast ja want ik kan nergens heen....maak wel een screen ff
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
ja ik weet het ik zit vast ja want ik kan nergens heen....maak wel een screen ff

Als je op esc drukt, en je kan dan de note-sticks lezen. (daar staan vaak de codes in)
Die notesticks haal je vaak uit computers, of uit zakjes die je bij mensen vindt.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
hmm...maar ik kan nergens een code invoeren:S

hier ben ik
plaatje 1024x768

[ 05.03.2003, 18:33: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dan moet je de deur unlocken. Met ctrl kies je de unlock-tool.
 
Gereageerd door LPChip op :
 
Ik ben in de 2e missie na CIA, en ik moet nu een bom ontschadelijk maken... maar waar dat ding is :s

maar tis wel enorm strak gedaan.

Vooral het boor eiland level was leuk, alleen zat daar wel vet vast toen ik de verkeerde deur gekozen had [Razz]
 
Gereageerd door LPChip op :
 
een deur die "Locked" is, kun je altijd unlocken. een deur die "Jammed" is niet.
 
Gereageerd door LPChip op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Dan moet je de deur unlocken. Met ctrl kies je de unlock-tool.

je bedoelt de Door-Picker toch?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LPChip:
quote:
Origineel van NiMS:
Dan moet je de deur unlocken. Met ctrl kies je de unlock-tool.

je bedoelt de Door-Picker toch?
Ja die ja.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS