Dit is onderwerp Digitale Camera foto experimenten. in forum Foto's bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/3/t/000027.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Ik heb sinds kort een digicam, en het leuke daarvan is, dat je willekeurig zomaar wat foto's kan schieten, en ook daarbij ook is wat dingetjes kan uitproberen. Ik heb een selectie van mijn eigengemaakte foto's uitgezocht en hier online gezet.

Heb je zelf ook zulke foto's dan ook graag online zetten, mss krijgen we zo wel een leuke collectie [Big Grin] .
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Dit is een ander perspectief foto. Ik vind schuin kijken altijd wel een leuk effect opleveren. Dit is een hotel kamer.

 -
Als je zelf beweegt krijg je ook leuke effecten. Hier in de rotterdamse metro is het nogal SPOOKIE

 -
En ook het andere perspectief is erg leuk.

 -
Een mooi stoepje [Smile]

[ 21.10.2003, 00:46: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Dit is voor de kunsthal. En weer schuin genomen.

 -
Dit is voor de kunsthal. En weer schuin genomen.

 -
Mag ik even bellen?

 -
Onze vloerbedekking is vrij blauw.

[ 14.12.2003, 20:01: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Wie helpt mij hem oplossen?

 -
Mijn voeten. Let ook op de verschillende kleuren in de foto [Wink]

 -
Alweer schuin?

[ 14.12.2003, 20:02: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Mijn eerste schuine foto. En het resultaat vind ik nog steeds super [Big Grin]

 -
 -
Waarom altijd alleen maar de mensen erop? Doe is een keertje iets anders....

 -
Mijn pc, maar gelukkig geen virus ofzo.

[ 14.12.2003, 20:03: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Grote sluitertijd en goed stil houden. De vlam bewoog nog.

 -
Andere hoek dan maar?

 -
Dit zijn tijdschriften met een hoge sluitertijd.

 -
En weer XP.

[ 14.12.2003, 20:03: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
 -
In het bos, en dan zelf gewoon lopen.

 -
Ja, het is knorretje.

 -
Zo snel gaan die treinen echt niet hoor [Wink]

[ 21.10.2003, 01:03: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Voeten zijn cool [Wink]

 -
Het is best lastig om de weerspiegeling van de zon te krijgen. Maar het is me na 4 pogingen toch gelukt [Big Grin]

 -
Vliegeren.

 -
Paaltje genomen vanaf de grond.

[ 21.10.2003, 01:20: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Met flits dus beide objecten zijn daardoor scherp.

 -
Stro

 -
Echt dit is zo moeilijk. Deze vlieger beweegt continu door je beeld, en hem er zo op krijgen heeft me ongeveer 15 foto's gekost.

 -
En dan te bedekenden dat de "pyramide" maar echt 30cm hoog is. Lang leve perspectief [Wink]

[ 21.10.2003, 01:22: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
En dan te bedekenden dat de "pyramide" maar echt 30cm hoog is. Lang leve perspectief [Wink]

 -
En dan te bedekenden dat de "pyramide" maar echt 30cm hoog is. Lang leve perspectief [Wink]

[ 21.10.2003, 01:22: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
kan je ook photoshop voor gebruiken voor je spiegelbeeld en spooky effect [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Speciaal voor Marc, een macro testje vanaf 2cm.

 -
Met Flits

 -
Zonder flits
 
Gereageerd door Budha op :
 
 -

 -

 -

 -

 -
 
Gereageerd door Budha op :
 
 -

 -

 -

 -
 
Gereageerd door Budha op :
 
 -

 -

 -

 -
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Wheheheh je kon het niet laten he [Razz]
 -
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Weer even een toevoeging met wat nieuwe foto's.

 -
Het glazen schaakspel van dichtbij.
 -
Andere Hoek gekozen
 -
Een glas van boven gefotografeerd.
 -
Dit is een schaar van heel erg dichtbij
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Servetje?
 -
Door het oortje kijken. Kreeg helaas de persoon erachter niet scherp.
 -
Scheveningen
 -
Scheveningen, maar het lijkt wel woestijn.

[ 14.12.2003, 22:52: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
 -
Iemand was creatief met photoshop [Smile]

Irak in Scheveningen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
mijn pa heeft ook een digi cam...wat een klote ding een trust 770 geloof ik...wazige installatie van een uur...was ook een klote pc van me pa...maar hier een plaatje. Zelf vin ik hem zeer slecht..



Ja ik weet het kan beter...maar verwacht niet veel van trust he

[ 18.01.2004, 18:12: Bericht ge-edit door: LilWiz ]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Wat zonde, ik wist ook dat een trust nix was. Had ie beter die HP kunnen kopen.

(p.s. resize het plaatje even, rond 800 x 600)
 
Gereageerd door Budha op :
 
Die foto is zeker slecht, maar de gemiddelde point-and-shoot camera zal het in die omstandigheden niet veel beter doen.

Maak ook eens buiten foto's ermee. Of anders in een goed verlichte ruimte. En druk niet meteen door, maar gun de camera enige tijd om scherp te stellen door het knopje eerst half in te drukken.
 
Gereageerd door Lotje op :
 
ik vind het nog best wel mooie foto's [Big Grin]

serieus!!!!!
 
Gereageerd door misterm op :
 
trust is heel slecht heb ook ooit eens een digi cam van trust gehad amar die hadden ze zo vol gestopt met software enz dat ie telkesn vast liep en op een gegeven moment deed flitser het ook niet meer
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Lotje:
ik vind het nog best wel mooie foto's [Big Grin]

serieus!!!!!

Dankje wel [Smile] de meeste heb ik gewoon maar wat geschoten [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van misterm:
trust is heel slecht heb ook ooit eens een digi cam van trust gehad amar die hadden ze zo vol gestopt met software enz dat ie telkesn vast liep en op een gegeven moment deed flitser het ook niet meer

ja maar het zijn maar ouders he...hebbe geen verstand enzo ervan en dan geef je advies wat een vrij goede is zegge ze nee is te duur enzo...maar ik weet zeker ze zijn opgelicht door die verkoper. En ja die software :S ik vin het maar klote software [Mad]
 
Gereageerd door misterm op :
 
JAAH DAT ZEG IK [Big Grin] maar j emoet ook gewoon naar een speciaal zaak gaan en jaah ik zou gewoon in een keer een wat duurdere kopen want oiver het algemneen zijn die ook wat beter
 
Gereageerd door Mar op :
 
Ja inderdaad , Mee eens jongens [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
http://dpreview.com als je ooit een camera wilt kopen.

[ 18.02.2004, 06:21: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door Mar op :
 
Komt miss nog wel van pas [Razz]
 
Gereageerd door misterm op :
 
of mischien kijken op consumentenbond.nl [Wink]
 
Gereageerd door Mar op :
 
Haha ik word hier wel geadviseerd he..!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Budha is degene (in mijn ogen) die er het meeste verstand van heeft. Ik zou daarom ook prima op zijn oordeel kunnen vertrouwen.
 
Gereageerd door Mar op :
 
hmm, dus daar zou ik ook nog terecht kunnen.. Wat een uitvinding dit forum [Razz] .. zo kom je nog is wat te weten!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja daarom laat ik me ook graag adviseren door vrienden die er zelf een hebbe en wat verstand ervan.
 
Gereageerd door Mar op :
 
aha oke, kijk eens aan..!
 
Gereageerd door misterm op :
 
voor mobiele telefoons bij mij zijn ik heb der zo veel gehad elke 2 maanden een nieuwe hehe
 
Gereageerd door Djuna op :
 
daar heb ik geen geld voor.. ik heb nu zon samsung.. ziet er heel interresant uit met dat klepje maar je kan er nix mee.. hij was ook heel goedkoop!
 
Gereageerd door Mar op :
 
Kheb Samsung S300 (Abb) ideaale telefoon,lekker klein en compact en er zitten veel mogelijkheden op,enige nadeel is waarschijnlijk dat er geen camera in zit, maar we kunnen natuurlijk niet alles hebben.!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ik heb een Nokia 6610 voor mij hoeft die poespas allemaal niet erop...zolang hij het maar doet, ben ik tevree (helaas kunne dat niet meerdere mense zegge [Wink] )
 
Gereageerd door Mar op :
 
Ben ik het ook wel mee eens, `zolang die het maar doet`.. de meeste mensen willen nu geen nokia 3310 (om maar ff n voorbeeld te geven) omdat ze veel te verwend zijn met hun nieuwe telefoontjes + uitvindingen erop..!!Dus waarom n nokia 3310?? Als je voor bijna het zelfde geld (bv Abb)een veel luxere hebt?? [Razz] Trouwens de 6610 is ook nog best luxe/mooi ding!!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja das waar maar met dat Abb. zit je toch ff mis he...bij die 3310 heb je hem per jaar en die duurdere 2 jaar...ik zit nu ook 2 jaar aan de mijne vast *zucht*

Maar op de nieuwste zitte radio/mp3, camera weet ik het wat nog meer...dat is onderhand een palmtop...dan kun je die beter gaan halen..hahha
 
Gereageerd door Mar op :
 
hahah, Nou je het zegt, ik ga alvast voor de deur liggen bij de telfort, stel dat ze uitverkocht zijn, kan toch niet [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Mar:
Ben ik het ook wel mee eens, `zolang die het maar doet`.. de meeste mensen willen nu geen nokia 3310 (om maar ff n voorbeeld te geven) omdat ze veel te verwend zijn met hun nieuwe telefoontjes + uitvindingen erop..!!Dus waarom n nokia 3310?? Als je voor bijna het zelfde geld (bv Abb)een veel luxere hebt?? [Razz] Trouwens de 6610 is ook nog best luxe/mooi ding!!!

Wat is er mis met een 3310?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:

Maar op de nieuwste zitte radio/mp3, camera weet ik het wat nog meer...dat is onderhand een palmtop...dan kun je die beter gaan halen..hahha

Doe mij maar mijn LOOX [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:

Maar op de nieuwste zitte radio/mp3, camera weet ik het wat nog meer...dat is onderhand een palmtop...dan kun je die beter gaan halen..hahha

Doe mij maar mijn LOOX [Smile]
Kijk dat bedoel ik maar...ik ga denk ik dan liever voor de laptop...dan heb ik alles in een
 
Gereageerd door misterm op :
 
ikheb p dit moment ook een 6610 en had 2 maanden geelden siemens m55 en s55 haha maar jaah beetje afwisseling is fijn!!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Kijk dat bedoel ik maar...ik ga denk ik dan liever voor de laptop...dan heb ik alles in een

Maar die heb ik al [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Kijk dat bedoel ik maar...ik ga denk ik dan liever voor de laptop...dan heb ik alles in een

Maar die heb ik al [Wink]
maar ikke nie [cry]
 
Gereageerd door misterm op :
 
ik ook niet en wil het ook niet kan echt niet relax werken daar mee
 
Gereageerd door Djuna op :
 
al zou ik een laptop hebben zou ik me niet kunnen bedenken waar ik die voor nodig heb.. maar als al mijn schoolboeken er nou in zaten verwerkt zou ik veel minder zooi mee naar school hoeven te nemen.. in dat geval wil ik er zeker weten wel een hebben!!!
 
Gereageerd door misterm op :
 
okeej dan wel
 
Gereageerd door Djuna op :
 
tuurlijk.. als ik ooit nog in de politiek kom zal ik ervoor zorgen
[Big Grin]
 
Gereageerd door misterm op :
 
jij wel
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ik wel [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Djuna:
al zou ik een laptop hebben zou ik me niet kunnen bedenken waar ik die voor nodig heb.. maar als al mijn schoolboeken er nou in zaten verwerkt zou ik veel minder zooi mee naar school hoeven te nemen.. in dat geval wil ik er zeker weten wel een hebben!!!

Was dit niet het nieuwe idee ofzo dat ze dit wilde gaan doorvoeren...alles op laptops ipv schoolboeken? Dit zou zeker goed van pas kunne komen
 
Gereageerd door Mar op :
 
Absoluut, maar ik zie dat niet 1 2 3 gebeuren eigenlijk...!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Mar:
Absoluut, maar ik zie dat niet 1 2 3 gebeuren eigenlijk...!

hoezo niet?? Ik weet zeker dat ze hiermee al experimenten aan het doen zijn...dus nog even en iedereen maakt er gebruik van
 
Gereageerd door Mar op :
 
t zou wel relaxt zijn! But We shall see!!
 
Gereageerd door Djuna op :
 
als dat zover is dan hoeven we waarschijnlijk niet eens meer naar school voor je theorielessen.. dat gaat dan denk ik allemaal over het internet.. dus dan kun je thuisblijven!

wel heel ongezellig trouwens zo zonder je klasgenoten.. hier zijn trouwens al expirimenten mee gedaan..
 
Gereageerd door misterm op :
 
inderdaad dan zat je thuis met een webcam en dan msn open of een speciaal programma daar voor en werd er zo les gegeven [Big Grin]
 
Gereageerd door misterm op :
 
 -

de foto van mij en lotje op ML
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
helaas werkt ie niet he
 
Gereageerd door misterm op :
 
hmm minder [Razz]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van misterm:
inderdaad dan zat je thuis met een webcam en dan msn open of een speciaal programma daar voor en werd er zo les gegeven [Big Grin]

als het aan mij ligt mogen ze dat snel gaan invoeren.. lijkt me echt fantastisch! [Big Grin] [Big Grin]
 
Gereageerd door misterm op :
 
ik heb de rniets meer aan
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ik nog een paar maanden.. beetje te laat eigenlijk.. [Frown]
 
Gereageerd door kuin op :
 
he sjuul erg vette foto's...

moet zulke foto's ook maken voor me school
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van misterm:
inderdaad dan zat je thuis met een webcam en dan msn open of een speciaal programma daar voor en werd er zo les gegeven [Big Grin]

Voor mensen die in het ziekenhuis liggen een hele goede oplossing.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van kuin:
he sjuul erg vette foto's...

moet zulke foto's ook maken voor me school

Copy & paste [Wink] ?
 
Gereageerd door DimaX op :
 
Leuke fotos doe zo verder !!
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS