Dit is onderwerp Bijna helft vrouwen leest stiekem sms'jes partner in forum Wetenschap bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/36/t/000242.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Bijna de helft van de vrouwen, namelijk 45 procent, leest stiekem de tekstberichtjes in de telefoon van haar partner. Iets minder dan eenderde van de mannen maakt zich hieraan schuldig. Dit zijn de resultaten van een onderzoek gehouden in Groot-Brittanniƫ door het Zwitserse sms-bedrijf Sicap.

Ook is gebleken dat negen procent van de Britten de partner wel eens de bons heeft gegeven via een tekstbericht. Bij jongeren tussen de 15 en 24 ligt het percentage zelfs op twintig procent. Ook flirten per sms is populair. Driekwart van de jongeren geeft aan wel eens via sms te hebben geflirt. Bij 65-plussers ligt dit percentage op negen procent. Van de ondervraagden geeft twee procent aan wel eens ontslag te hebben genomen via sms.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Waarom denk je dat ik altijd gelezen sms'jes wis?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Waarom denk je dat ik altijd gelezen sms'jes wis?

om plaats te maken [Razz] [Wink]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ik krijg t altijd heel moeilijk als de telefoon van m'n vriend onbewaakt op tafel ligt..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
En dan ga je het lezen? Waarom doe je dat dan?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Djuna:
ik krijg t altijd heel moeilijk als de telefoon van m'n vriend onbewaakt op tafel ligt..

Zie dit meer als een uitdaging dan...Hoe goed vertrouw jij je vriend. Het lijkt dan wel of hij het express het dr neerlegd.
 
Gereageerd door Djuna op :
 
haha ja dat zou wel kunnen.. ik vertrouw hem ook wel. en als dat niet zo was dan zou ik gewoon zeggen.. ik lees ff je smsjes oke?? dan zie ik het aan zijn reactie al of er iets is lijkt mij.. ik heb daar geen ervaring mee trouwens.. ik respecteer zijn privacy hoe graag ik ook zijn smsjes zou willen lezen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
misschien ook wel blindelings vertrouwen denk ik zo
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Sommige dingen kun je nu eenmaal maar beter niet weten. Daar doe je mensen onnodig pijn mee.
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Sommige dingen kun je nu eenmaal maar beter niet weten. Daar doe je mensen onnodig pijn mee.

of jezelf
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Inderdaad, maar dat is dan je eigen schuld.
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Inderdaad, maar dat is dan je eigen schuld.

[Razz]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS