Dit is onderwerp Maker Tuf-tuf-site stopt ermee in forum Internet bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/33/t/000237.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Actiesite tegen flitspalen en voor het overtreden van maximum snelheden Tuf-tuf Club moet het voortaan stellen zonder haar voorman.

Dat staat op de site van Tuf-tuf Club.

Frank Jacobs gaat weg. Jacobs kwam in conflict met zijn werk en heeft 'in samenspraak' met zijn werkgever besloten om te kappen met de pupulaire site.

Als aanleiding noemt hij de berichtgeving bij het ANP waar hij verbolgen over was. Die schreef over een Hitler-poster als reden voor zijn veroordeling, terwijl het andere uitingen op de site betrof.

Jacobs schrijft: "...omdat ANP-berichten vaak klakkeloos worden overgeschreven, werd ik gisteren en vandaag overal neergezet als iemand die Hitler-affiches rondstrooit; van Radio 1 tot RTL4 tot De Telegraaf tot NU.nl...Maar het kwaad is geschied en omdat ik nu door velen - begrijpelijk - wat vreemd wordt aangekeken, zal deze fout van het ANP mij in de uitoefening van mijn dagelijks werk zwaar hinderen. Om die reden heb ik in samenspraak met mijn werkgever besloten volledig afstand te doen van de TTC."
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS