Dit is onderwerp Bestaat de ware liefde? in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000011.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Geloven jullie in de ware liefde? En hoe weet je dat je diegene bent tegen gekomen. En wat doe je dan als blijkt dat het maar van 1 kant komt, of je huidige situatie te lastig is om die ware liefde te beantwoorden?
 
Gereageerd door vitamin op :
 
altijd als je denkt dat die bestaat, blijkt t achteraf toch niet zo te zijn
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
altijd als je denkt dat die bestaat, blijkt t achteraf toch niet zo te zijn

Hoe komt het dat je in eerste instantie helemaal hoteldebotel bent, en er dan achter komt dat het niet helemaal klopt. En geloof je dan nog wel in de ware Karen?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
sjuul,wat zijn we in ene in de [Love] stemming [Smile] .. ik weet niet of de ware liefde bestaat, vind het meer zo'n cliche, net zoals: op elk potje past een dekseltje [Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ben idd in een [Love] stemming. Misschien komt het door een speciaal persoon?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben idd in een [Love] stemming. Misschien komt het door een speciaal persoon?

Clinton?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben idd in een [Love] stemming. Misschien komt het door een speciaal persoon?

Clinton?
Je hoeft niet te gaan raden.
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben idd in een [Love] stemming. Misschien komt het door een speciaal persoon?

Clinton?
Je hoeft niet te gaan raden.
hoeft niet maar mag wel [Razz] , moet ik het dichter bij huis zoeken? [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
hoeft niet maar mag wel [Razz] , moet ik het dichter bij huis zoeken? [Razz]

Welk huis [Razz]
Maar ff weer on-topic. De ware liefde?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ontopic jullie [Mad]

Maar bestaat ware liefde..tuurlijk bestaat dat, maar hoe kom je erachter das meestal het moeilijkste
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
maar hoe kom je erachter das meestal het moeilijkste

Ik denk wel dat je dat zou moeten weten. Dat je ineens hebt, van Jemig dat is ze (of hij)!!!
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
maar hoe kom je erachter das meestal het moeilijkste

Ik denk wel dat je dat zou moeten weten. Dat je ineens hebt, van Jemig dat is ze (of hij)!!!
maar dan moet het wel wederzijds zijn..ware liefde komt in mijn ogen van 2 kanten
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
maar dan moet het wel wederzijds zijn..ware liefde komt in mijn ogen van 2 kanten [/QB]

Ja dat lijkt me logisch, ik neem aan dat de ware voor jou niet een persoon is die jou nix vindt tog? [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
Ja dat lijkt me logisch, ik neem aan dat de ware voor jou niet een persoon is die jou nix vindt tog? [Smile]

Nou jah, ik kan me voorstellen dat je echt helemaal stapel verliefd op iemand wordt, die helemaal niets van je wil hebben. Dan kan het voor jouw gevoel toch nog de ware zijn?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
Ja dat lijkt me logisch, ik neem aan dat de ware voor jou niet een persoon is die jou nix vindt tog? [Smile]

Nou jah, ik kan me voorstellen dat je echt helemaal stapel verliefd op iemand wordt, die helemaal niets van je wil hebben. Dan kan het voor jouw gevoel toch nog de ware zijn?
Maar wederzijds is het dan geen ware liefde...misschien van jou kant wel, maar die andere niet..dus hopeloos
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
ware liefde bestaat niet
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
ware liefde bestaat niet

Verklaar je nader BB...want het kan wel bestaan hoor?
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van BeachBabe:
ware liefde bestaat niet

Verklaar je nader BB...want het kan wel bestaan hoor?
hmz... ja vast wel ergens maar ik denk dat bepaalde mensen ze nooit zullen tegenkomen
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
hmz... ja vast wel ergens maar ik denk dat bepaalde mensen ze nooit zullen tegenkomen

Ja okey daar heb je misschien wel gelijk in dat bep. mensen ze nooit zullen tegenkomen, maar ik vind ook dat ze niet alles op de ware moeten zoeken..want die is inderdaad wel moeilijk te vinden dan. Ik vind ook dat je niet moet gaan zoeken naar de perfecte partner, maar das weer iets anders
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van BeachBabe:
hmz... ja vast wel ergens maar ik denk dat bepaalde mensen ze nooit zullen tegenkomen

Ja okey daar heb je misschien wel gelijk in dat bep. mensen ze nooit zullen tegenkomen, maar ik vind ook dat ze niet alles op de ware moeten zoeken..want die is inderdaad wel moeilijk te vinden dan. Ik vind ook dat je niet moet gaan zoeken naar de perfecte partner, maar das weer iets anders
je moet sowieso niet op zoek zijn
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
je moet sowieso niet op zoek zijn

Niet op zoek zijn ok, maar je moet er niet je hoofd voor in het zand steken. Zou toch knap lullig zijn als je je ware liefde niet zou opmerken.

To bb: Maar bestaat de ware liefde voor jou niet? Jij gelooft daar niet in?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
ik heb het niet zo op die toevalsfactor eigenlijk
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ik heb het niet zo op die toevalsfactor eigenlijk

Tja toeval, dat bestaat in mijn ogen niet. Maar goed dat is een ander onderwerp.
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
Een relatie gebaseerd op toeval... id!?!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik denk wel dat ware liefde bestaat. Het is meer het gevoel dat de ander je geeft, en jij de ander kunt geven. Als dit heel goed voelt, kun je best met ware liefde te maken hebben.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk wel dat ware liefde bestaat. Het is meer het gevoel dat de ander je geeft, en jij de ander kunt geven. Als dit heel goed voelt, kun je best met ware liefde te maken hebben.

Wijze woorden NiMS...ben het met je eens hierover
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het belangrijkste vind ik wel dat het dan van 2 kanten moet komen, anders is het geen ware liefde.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Het belangrijkste vind ik wel dat het dan van 2 kanten moet komen, anders is het geen ware liefde.

Denk het ook sjuul dat het zeker van 2 kanten moet komen en niet van 3 he [Wink]
Dat is geen ware liefde meer
 
Gereageerd door NiMS op :
 
3?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
3?

snap je hem niet? 3e is je ... [Wink] [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
3?

snap je hem niet? 3e is je ... [Wink] [Wink]
Sorry, het zal aan mij liggen maar ik snap hem echt niet.
 
Gereageerd door Maria op :
 
Ik geloof wel degelijk in ware liefde. Voor iedereen hier is er iemand. Het is alleen denk ik niet zo dat iedereen hem tegenkomt.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS