Dit is onderwerp Prettige vakantie! in forum Leden & Moderators bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/26/t/000018.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Dag mensen, ik ben over 5 uurtjes op weg naar het vliegtuig om daar lekker 2 weekjes te genieten op Kos. Ik wens jullie alleen een rustige periode toe, en hoop dat jullie het forum ook een beetje heel houden [Wink] .

Dikke kussen naar allen, en ik spreek jullie snel.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Een hele fijne vakantie. Rust maar lekker uit. EN geniet vooral dat heb je verdiend. Tot over een paar weekjes.

dikke kusssss
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Hele fijne vakantie ook namens mij Sjuul...en geniet maar lekker...het forum blijft heel...ik ben nog de 2e Admin he [Razz]
Maar komt komt...

en tot over 2 weekies..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Hallo allemaal, ben er weer.
 
Gereageerd door Budha op :
 
Welkom terug [Big Grin]
 
Gereageerd door Maria op :
 
Leuk dat je er weer bent en ik hoop dat je genoten hebt.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Sjuul sorry van me late reactie maar welkom trug..hoop dat je het naar je zin heb gehad
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dank u allen, als de foto's terug zijn en ontwikkeld (volgend jaar geen last meer van [Wink] [Big Grin] ) dan zal ik een (foto)verslag hier plaatsen. Dus stay tuned.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dag mensen, ik ben weer een weekje weg [Smile] laten jullie de boel een beetje heel hier?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
jawel hoor als die server het een beetje aankan [Razz] maar veel plezier daar in NY maak ook wat foto's als je de gelegenheid ervoor krijg [Smile]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ben benieuwd hoe het onze forum admin vergaat in de States.

Leuk detail: op Koniginnedag zal het Empire State Building door lampen oranje gekleurd worden [Smile]

NiMS zal 't wel meemaken.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Hoi luitjes,

Hier een berichtje van Erika, Kasper en Julien vanuit New York in een Internet Cafe. Het is hier super gaaf en gelukkig lekker weer. We werken elke dag een enorm programma af. We hebben het vrijheidsbeeld gezien, zijn naar ground zero geweest, Central Park doorgelopen, etc. Ongeveer 300 foto's zijn al gemaakt dus die hebben jullie nog te goed. We willen nog naar de Yankee's en De Lion King zien we over een uurtje.
Het tijdsverschil is prima te doen, en de vlucht viel reuze mee.

Groetjes
Erika, Kasper en Julien.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ah mooi om nog wat te horen van jullie mensen...hoop dat jullie een geweldige tijd daar hebbe en laat die foto's maar komen hoor [Razz]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ik heb jullie een klein beetje verwaarloost geloof ik.. sorry!!!!!!!!!!!!!!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Djuna:
ik heb jullie een klein beetje verwaarloost geloof ik.. sorry!!!!!!!!!!!!!!!

foei jij [Razz] hopelijk kom je nu vaker hier [Wink]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Djuna:
ik heb jullie een klein beetje verwaarloost geloof ik.. sorry!!!!!!!!!!!!!!!

foei jij [Razz] hopelijk kom je nu vaker hier [Wink]
ja voortaan kom ik vaker. maar nu ga ik eerst een week naar spanje.. als ik terugkom ga ik jullie niet meer verwaarlozen..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ook jij dan prettige vakantie dan he
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
ook jij dan prettige vakantie dan he

nou ik ben weer terug.. nu ga ik dus zoals belooft ff proberen overal wat neer te zetten!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
super (y). Ik ben benieuwd of het weer een beetje gezellig wordt hier.
 
Gereageerd door Djuna op :
 
tuuuuuuurlijk wordt t gezellig.. [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Daar houd ik je dan aan [Wink]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ik doe m'n best [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dit duurde 9 dagen! Dus mss moet je iets meer doen dan je best? [Wink]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Dit duurde 9 dagen! Dus mss moet je iets meer doen dan je best? [Wink]

ja hallo!!!!...
ik zit midden in me examens.. en als ik online ben is er niemand anders online, en zie ik mijn berichtjes van 3 weken terug er nog staan.. [Frown] dus jullie doen nou ook niet bepaald gemotiveerd mee!! Dus hierbij..

!!jullie moeten ook meedoen!! [Big Grin] [Razz] [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik doe mijn beste hoor [Smile] maar veel succes met je examens iig. Gaat dat een beetje lukken?
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ja gaat heel erg goed. woensdag ben ik klaar en dan is het 2 lange weken wachten op de uitslag
[Eek!]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Spannend, welke vakken heb je examen in gedaan?
 
Gereageerd door Djuna op :
 
aardrijkskunde, nederlands leesvaardigheid, wiskunde1, economie, frans, engels en nederlands schrijfvaardigheid.. die laatste 2 heb ik morgen.. daarna ben ik er vanaf..
 
Gereageerd door Djuna op :
 
als ik ben geslaagt kom ik dat hier met hoofdletters vermelden!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Djuna:
als ik ben geslaagt kom ik dat hier met hoofdletters vermelden!!

Officiƫle uitslagen is toch over 2 weken pas? Kom je dan ook tussentijds je bercihtjes posten hier met of zonder hoofdletters? [Razz]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
hahaha ja vooruit dan maar.. maar dan moeten er wel dingen zijn waar ik lekker op kan zeiken..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Djuna:
hahaha ja vooruit dan maar.. maar dan moeten er wel dingen zijn waar ik lekker op kan zeiken..

geef eens wat voorbeelden dan waarover je lekker kan zeiken?
 
Gereageerd door Djuna op :
 
bijvoorbeeld trieste nieuwsberichten,, zoals dat echtpaar dat er na 8 jaar achter kwam dat ze eerst sex moesten hebben voor ze kinderen kunnen krijgen.. daarmee kom ik wel los..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Kijk, dat was idd wel dom van die lui ja. Maar ja, als je nog nooit van sex gehoord hebt. Moet je voorstellen wat er een wereld openging voor die lui [Smile]
 
Gereageerd door Djuna op :
 
ja.. maar toch is het heel vreemd., als je 2 konijnen bij elkaar in een hok zet hoef je ze toch ook niet te vertellen dat ze sex moeten hebben.. dat heeft toch met instinct te maken? en met die mensen is zeker wat mis hahahaha hoe kun je nu 8 jaar niet aan sex denken en geen eens van het bestaan ervan afweten.. EN DAT IN EUROPA hahahaha
 
Gereageerd door misterm op :
 
dus
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS