Dit is onderwerp Welkom aan onze nieuwe moderator in forum Leden & Moderators bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/26/t/000005.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Hallo Beachbabe. Vanaf vandaag ben je ook moderator in het Sex forum.
Kun je samen met Karen ons voorzien van wijze raad op het sex vlak.
Veel suc6 met al onze problemen.
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
Hoi Hoi Allemaal [Smile] Nou Daar ben ik dan .. Kom ik jullie voor zien van wijze raden, adviezen enz enz Tenminste in hoeverre ik dat kan (en das niezzo heeeeeeeeel ver [Wink] ) Maar ik doe me best om jullie te beantwoorden Vanaf nu ben ik hiero elke dag I'll be watching yu [Razz]

Veel plezier allemaal Dikke (K) Mar
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Welkom welkom..fijn dat je op mijn aanbod inging [Kiss]
Hoop dat we veel adviezen van jou mogen ontvangen en ook van Ka uiteraard..

Veel plezier hierzo!!!!!!!
[Kiss] [Kiss] [Kiss]
 
Gereageerd door JaZzZeY op :
 
Whahahahaaaa, sorry mag ik ffies lachen of krijg ik dan net als op Q-Dance meteen een ban [Frown] Haha, neeeeej BB is de liefste die er is en dus ook meteen de beste Mod hoor [Kiss] [Kiss] [Kiss]
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
Wordt dat dan een soort Maria weet raad ofzo?
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Wordt dat dan een soort Maria weet raad ofzo?

Marja's Problemenhoek hahahahah die vin ik wel goed eigenlijk [Wink]
 
Gereageerd door JaZzZeY op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Wordt dat dan een soort Maria weet raad ofzo?

Marja's Problemenhoek hahahahah die vin ik wel goed eigenlijk [Wink]
haha [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van JaZzZeY:
Whahahahaaaa, sorry mag ik ffies lachen of krijg ik dan net als op Q-Dance meteen een ban [Frown] Haha, neeeeej BB is de liefste die er is en dus ook meteen de beste Mod hoor [Kiss] [Kiss] [Kiss]

Wees maar niet bang! Op dit forum zijn wij heel lief voor onze mede forummers. Wij zijn niet van die verneuQers
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Karen en beachbabe zijn de leukste meiden van dit forum!

[ 09.01.2003, 21:00: Bericht ge-edit door: NiMS ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Ja daar moet ik wel met je instemmen Juul...het zijn maar de enigste 2 dames hier op het forum...dus ze zijn allebei 2 schatten van meiden
 
Gereageerd door NiMS op :
 
We hadden natasha ook nog, maar die heb ik nooit meer gezien.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
We hadden natasha ook nog, maar die heb ik nooit meer gezien.

oja...die leefde toen..in de tijd van ben hur [Wink]
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Hoi Hoi Allemaal [Smile] Nou Daar ben ik dan .. Kom ik jullie voor zien van wijze raden, adviezen enz enz Tenminste in hoeverre ik dat kan (en das niezzo heeeeeeeeel ver [Wink] ) Maar ik doe me best om jullie te beantwoorden Vanaf nu ben ik hiero elke dag I'll be watching yu [Razz]

Veel plezier allemaal Dikke (K) Mar

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! WELCOME (op zn Canadees) [Razz] Dus jij wordt mn psych in moeilijke tijden? [Razz]
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van BeachBabe:
Hoi Hoi Allemaal [Smile] Nou Daar ben ik dan .. Kom ik jullie voor zien van wijze raden, adviezen enz enz Tenminste in hoeverre ik dat kan (en das niezzo heeeeeeeeel ver [Wink] ) Maar ik doe me best om jullie te beantwoorden Vanaf nu ben ik hiero elke dag I'll be watching yu [Razz]

Veel plezier allemaal Dikke (K) Mar

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! WELCOME (op zn Canadees) [Razz] Dus jij wordt mn psych in moeilijke tijden? [Razz]
Inderdaad daar ben ik voor [Wink] heheh maar ook de leuke dingen ken ik ove rpraten hoor.. hehe Nou ja bring it on boy (K)
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
dat zal ik onthouden hoor [Big Grin]
 
Gereageerd door gekkie op :
 
whehehehe, waar ken ik dit toch van.....

net ff op Trance energy wezen checken, moderator BB weer ff zien stuiteren, en smoker ook (dies ook modder eter ofzo toch hier)

in ieder geval, ik gaat nu even lichtelijk sterven, way to fucking much bier in me knikker.

mensen weltrusten
 
Gereageerd door NiMS op :
 
je was nog netjes thuis gekkie, dus dat valt nog mee. Het was iig weer gezellig hoorde ik.
 
Gereageerd door gekkie op :
 
was zeker gezellig nims, ook al is de muziek niet mijn favo, (Alhoewel ik toch wel heel vette platen voorbij heb horen komen)maar volgende keer moet je der maar bij zijn lijkt me [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Lijkt me een goed plan, maar dan moet ik wel kaartjes hebben etc. Want trance is idd ook niet echt mijn "stijl"
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
im watchin you 2 [Mad]
(beetje ontopic blijven gaarne)
 
Gereageerd door gekkie op :
 
sorry lil, nims komt goed, we checken tegen die tijd wel ff....

ontopic> kicke, babe als modje [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Babe is een super mod. Netzoals onze lieve karen [Wink]
 
Gereageerd door gekkie op :
 
wie is karen ?? [Confused]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
karen=vitamin
 
Gereageerd door BeachBabe op :
 
hehehehe jaaaaaaaaaa ik was weer hefig aan het stuiteren daaro kannie stilstaan he hahahahah..


[bounce]

this = me
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS