Dit is onderwerp Nieuwe naam Six Flags Holland bekend in forum Nieuws bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/21/t/000705.html

Gereageerd door Budha op :
 
De nieuwe naam van het attractiepark Six Flags Holland is voor de officiƫle bekendmaking op 11 november uitgelekt. Het park gaat 'Walibi World' heten. Op de perssite van Six Flags Holland stond vanochtend een overzicht kaartje met de namen van alle parken. Het plaatje is inmiddels verwijderd.

De Six Flags parken in Europa, met uitzondering van Warner Bros Movieworld in Spanje, zijn begin dit jaar overgenomen door een Britse investeringsmaatschappij. Door deze overname mocht de nieuwe eigenaar de naam Six Flags, en de Looney Tunes niet meer gebruiken.
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik vind het trouwens erg jammer dat het weer Walibi gaat heten. Dat klinkt zo kinderlijk.

Six Flags Holland is nou juist een cool park omdat het op een iets ouder publiek mikt. De Looney Tunes zal ik dus ook bepaald niet missen.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het zal mij benieuwen wat ze met bugs world gaan doen. Veel atracties daar zijn looney.
 
Gereageerd door Budha op :
 
Als de Gold Mines maar blijven. De rest interesseerd me eigenlijk niet.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
De goliath. Die moet blijven [Smile]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Zeker weten! Maar die staat niet bij de Looney Tunes he [Wink]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS