Dit is onderwerp Oudste Nederlander viert 113e verjaardag in forum Nieuws bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/21/t/000448.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Hendrikje van Andel-Schippers uit Hoogeveen, de oudste inwoner van Nederland en oudste vrouw van Europa, viert zondag haar 113e verjaardag. Ze is nog goed bij, aldus een woordvoerster van zorgcentrum De Westerkim, waar ze woont.

De Hoogeveense nadert het officiële leeftijdsrecord van Nederland. Dat staat op naam van mevrouw C.A. van Dam-Groeneveld, die op 16 februari 2001 in Leiden op de leeftijd van 113 jaar en bijna drie maanden overleed. Officieel wil zeggen wat is na te gaan aan de hand van een geboorte- en overlijdensakte.

Mevrouw van Andel viert haar verjaardag thuis met een receptie voor familie en bekenden. Ze is helder van geest; lichamelijk gaat het allemaal wat langzamer. Ze is een beetje doof en gaat niet meer de deur uit.

De oudste man van Nederland is G.H. Timmermans uit Ermelo met een leeftijd van 106 jaar. Mevrouw van Andel neemt op de ranglijst van langstlevenden in de wereld de negende plaats in. De vermoedelijk oudste vrouw op aarde woont in Japan. Zij is 115. Bij de mannen is het eveneens een Japanner (114) die de wereldranglijst aanvoert. De oudste Europeaan is een 113-jarige Spanjaard.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Ze is nog goed bij, aldus een woordvoerster van zorgcentrum De Westerkim, waar ze woont.

waarom zegt ze dat zelf niet dan? kan ze dat niet meer?


hahahaha grapje [Wink]

k zag dat mensje op teevee in de kantine bij vd valk. Prachtig. maar wie hier wil er zo oud worden? al;s ik zo door leef haal ik de 30 ni eens joh!!!

dikke kussss aan lil wiz van mij.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:

dikke kussss aan lil wiz van mij.

Waaraan heb ik dat te danken Natas [Embarrassed]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
ah voor de zomaar [Big Grin]

gewoon omdat ik je sweeter dan sweet vind [Wink] [Wink]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS