Dit is onderwerp DWARS roept scholieren op tot spijbelen in forum Nieuws bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/21/t/000418.html

Gereageerd door NiMS op :
 
DWARS, de jongerenorganisatie van GroenLinks, roept scholieren, studenten en docenten op om op vrijdag 27 juni vrij te nemen. De GroenLinks-jongeren hebben die dag uitgeroepen tot de Onderwijsfeestdag.

Als het aan hen ligt, wordt dit een jaarlijks terugkerend evenement. Volgens DWARS is onderwijs leuk en moet gevierd worden dat er nog onderwijs is. Aan de overheid heeft dat de afgelopen jaren niet gelegen, stelt de jongerenorganisatie. De overheid heeft meer aandacht voor de economie.

De actiedag is volgens DWARS nadrukkelijk niet alleen bedoeld om meer geld voor onderwijs te krijgen. DWARS vindt ook dat de regering onderwijs meer moet positioneren als hét middel om economische vooruitgang, armoedebestrijding, integratie, vrijheid, veiligheid, duurzame en technische ontwikkelingen te bewerkstelligen. De GroenLinksers vinden dat de voorgestelde maatregelen onvoldoende zijn om het onderwijs toegankelijker te maken of te versterken.
 
Gereageerd door Croaton op :
 
tobberds, de naam dwarszegt al genoeg. dwars liggen waar je dwars kunt liggen.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
vorig jaar ook gedaan, k kon 15 uur inhalen. nee dankjefeestelijksjuul [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
heb geen politieke partij hiervoor nodig....ik heb nu al meer dagen vrij genome dan ik eigenlijk mocht [Embarrassed] kom puur omdat het slecht geregeld is op school bij me...administratie wordt niet gedaan [Big Grin]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
gelukkig heb ik nog maar 1 dag school [Big Grin] mun afstuderen [naughty]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS