Dit is onderwerp Bush: geen nieuwe oorlogsplannen in forum Nieuws bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/21/t/000376.html

Gereageerd door NiMS op :
 
De Amerikaanse president Bush zegt geen plannen te hebben voor nieuwe militaire actie, ook niet tegen Syrië.

De laatste weken werd er gespeculeerd dat de VS zijn pijlen wellicht op Syrië, Iran of Noord-Korea richt, na de oorlog in Irak. Maar in een interview met Newsweek sprak Bush de speculaties tegen.

"Ik heb geen specifieke operatie in gedachten op dit moment", zei Bush. "Ik kan me geen specifiek moment of een specifiek incident bedenken die militaire actie zou vereisen."

De VS heeft Syrië beschuldigd van het steunen van terroristen, het ontwikkelen van massavernietigingswapens en het onderdak bieden aan gevluchte leden van Saddam Husseins regime.

Bush verzachtte zondag echter zijn toon en zei dat er 'positieve signalen' waren dat Syrië gehoor gaf aan de waarschuwingen van de VS dat het land leden van het gevallen Iraakse regime moet weigeren.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS