Dit is onderwerp The Truth And Lies Of 9-11 in forum Films bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/18/t/000064.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Deze film moet je zien. Het is ongelovelijk wat er op dit moment in Amerika gebeurd. Je zal echt verbaasd staan dat dit gebeurd, en ook nog verborgen voor de mensen kan worden gehouden.

De 2e wereld oorlog is eigenlijk nooit opgehouden.
 
Gereageerd door Budha op :
 
Heb jij 'm inmiddels helemaal bekeken?

Eerlijk gezegd vond ik 'm wat saai en heb maar tot de helft gekeken.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ja ik heb hem helemaal bekeken. En mss is zijn manier van vertellen niet snel genoeg, hij verteld wel iets waar je niet omheen kunt. De 2e helft is zeker het indrukwekkendst en ik raad je aan dit toch nog te bekijken.

Hitler was echt een lieverdje.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ff kijken dan als jij dat zegt NiMSje...maar ik wil wel geen docu hebbe...want dan vliegt ie de prullenbak meteen weer in
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het is een presentatie van een kerel. Geen film.
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ja ik heb hem helemaal bekeken. En mss is zijn manier van vertellen niet snel genoeg, hij verteld wel iets waar je niet omheen kunt. De 2e helft is zeker het indrukwekkendst en ik raad je aan dit toch nog te bekijken.

Hitler was echt een lieverdje.

Al weggeflikkerd, dus ik blijf onwetend.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Je kan hem bij mij downloaden.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Heb hem ff gekeken Sjuul en ik moet zegge ik vond er niks aan eerlijk gezegd ging meer over geld over dat witwassen enzo. En dat de CIA geen lieverdje is dat weet ik ook wel idem met FBI.

Grootste gedeelte van deze bewijsstukken kan een gewoon mens niet achterhalen dus daarom weten wij die feiten ook niet he.

Zouden ze hier in NL eens moeten doen want die regering maakt er ook een potje van
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dat kan gebeuren. Ik vond het in ieder geval niet erg geruststellend.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS