Dit is onderwerp DVD brander in forum Films bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/18/t/000062.html

Gereageerd door kuin op :
 
Ik ben nu van plan een dvd brander te kopen maar is het dan ook mogelijk om je ondertitel er bij te plakken ?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dat is mogelijk als je maar de juiste software gebruikt. Ik weet niet zo goed welke dat is maar het moet kunnen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ligt eraan wat je brandt dan he...divx of dvd want bij dvd's zitte een menu erbij (bij de meeste)
Ik wacht nog met aanschaf van een dvd brander...ik wacht nog ff op de 16x en dual [Big Grin]
 
Gereageerd door kuin op :
 
nee ik ga niet kopieren maar zeg maar downloaden en dan branden... divx dus...

maar nu zijn ze dus nog niet zo snel ?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van kuin:
nee ik ga niet kopieren maar zeg maar downloaden en dan branden... divx dus...

maar nu zijn ze dus nog niet zo snel ?

hmm divx zeg je dus...wat denk je dan van de ondertiteling erbij je doen met kopieren net als bij een cdr gewoon...maar ik neem aan dat je meerdere erop wil zette dus je maakt gewoon submappe voor elke film met daarbij de ondertiteling..

Niet snel jawel ze zijn wel snel, sneller dan een cd brander maar aangezien in de zomer er nieuwere en betere komen [Razz] plus de optie van dual dvd komt er ook aan [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
ongeveer 20 minuten op 2.4 speed een volle dvd. Das meer dan snel zat hoor.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
is al snel ja...maar wat voor ding heb jij...want ik meende dat je eerst 8x had...dus dan moet ie in principe nog sneller gaan...maar zal wel fout zitte [Embarrassed]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik heb een 4speed, maar gebruik nu 2.4 media. Maakt mij in principe niet zoveel uit hoor. Het is iig 3.312 MB per seconde op 2.4 speed. Dat is wel lekker hoor [Big Grin]
 
Gereageerd door kuin op :
 
meerdere films op 1 dvd?
kan dat?
hoeveel gig kan er op 1 gemiddelde lege dvd dan?

en je kunt de ondertitel gewoon in de film monteren ofzo ?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja tuurlijk kun je meerdere divxen op een dvd kwijt...dacht een dvdtje 4.7 gig op kwijt...dat zijn al zeker 6 divx films toch [Big Grin]

en die ondertitel gooi je er gwoon bij en dan installeer je Directvobsub op je pc en hij laat je ondertitel automatisch erbij...wel hetzelfde noemen als de film he anders lukt het nie
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Precies wat ik ook altijd doe. Ik heb niet voor niets meer dan 300 films hier liggen. Scheelt enorm veel ruimte die dvd's anders had ik echt teveel cd's liggen hier [Embarrassed]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Precies wat ik ook altijd doe. Ik heb niet voor niets meer dan 300 films hier liggen. Scheelt enorm veel ruimte die dvd's anders had ik echt teveel cd's liggen hier [Embarrassed]

das wel zo ja...maar ik kijk ff op de toekomst verder en wil toch echt gaan voor die 16x en dual dvd en films gaat vaaak van vin ik het leuk dan blijft ie zoniet dan delete ik hem weer [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dan moet je hem wel eerst gezien hebben. Maar ik bewaar ook alleen maar films die mij leuk lijken.
 
Gereageerd door kuin op :
 
dus als je Directvobsub download dan stopt dat progamma automatisch de subtitel bij je film... maaaaar let op! dus alleen als het dezelfde naam is!
dat geld dus ook voor je dvd speler!

ik ben op de hoogte [Cool]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja hopen dat je het allemaal snapte enzo...zo zie je maar weer wij zijn niet beroert om te helpen [Big Grin]
 
Gereageerd door kuin op :
 
ja ik hou van jullie enzo
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Waarom heb je een foto van een brede kerel in je profiel? Is je voorkeur veranderd?
 
Gereageerd door kuin op :
 
hij is uit along came polly!
echt een aanrader trouwens!

hij is echt de man daaro [naughty]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS