Dit is onderwerp Vierde Harry Potter duurste film ooit in forum Films bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/18/t/000051.html

Gereageerd door NiMS op :
 
De vierde Harry Potter-film, Harry Potter and The Goblet of Fire, zal de duurste film ooit gemaakt worden. Dat heeft regisseur Mike Newell bekendgemaakt. De film heeft een budget van ongeveer 300 miljoen euro. Dat is 8,8 miljoen meer dan Return of the King, het derde deel in de Lord of the Rings-trilogie.

De opnames van de film zullen in april van start gaan en de film zal in 2005 de première beleven. Daniel Radcliffe zal opnieuw de tovenaarsleerling Harry Potter vertolken. De film gaat mogelijk zoveel kosten vanwege de lengte; de film zou door de dikte van het te verfilmen boek wel eens vier uur kunnen gaan duren. (fok)
 
Gereageerd door kuin op :
 
4 uur [Confused]

dat is niet leuk meer
 
Gereageerd door misterm op :
 
4 fucking uren damn dat is echt lang maar ga der cker weten weer heen op vrijdag avodn hehe [Razz]

een harry potter marathon als laatste deel verflimd is krijg je 7 delen achter me kaar [Razz] 3 dagen in de bios [Razz]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Gelukkig heeft Chris Columbus er de brui aan gegeven en wordt deel 3 t/m 7 hopelijk een stuk beter.

Columbus is bekend van Home Alone en volgens mij alleen gevraagd omdat ie goed met kindacteurs kan werken.
 
Gereageerd door misterm op :
 
okeej dan word ie wat makkelijker om naar te kijken [Big Grin]
 
Gereageerd door kuin op :
 
een wereldrecord film kijken verbreken in figi lijkt me wel vet ja [Cool]

3 dagen in de bios [bounce]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS