Dit is onderwerp Looney Tunes: Back In Action in forum Films bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/18/t/000047.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Looney Tunes: Back in Action is een mix van echte acteurs en getekende karakters. In deze film spelen Daffy Duck en Brendan Fraser de hoofdrollen. Tijdens hun dolkomische avonturen worden ze bijgestaan door Roadrunner (Meep meep!), Bugs Bunny (What's up doc?) en Steve Martin. Helaas zijn de acteerprestaties soms onder de maat, maar de Looney Tunes maken er alsnog een knallend feest van.
website
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Iemand al gedownload?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
nee helaas nog niet gevonden [Frown]
hooguit een trailer
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Iemand al gedownload?

ja ik heb hem net zien staan en meteen maar meegepakt...ik zal er eens naar kijken offie wat is..
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Bah wat een cheap film was dit...een zeer slechte verhaallijn...nee dat kon beter en de animaties waren wel leuk maar dat gaat niet samen die animaties met echte acteurs...onvoldoende voor deze film
 
Gereageerd door Mar op :
 
Waar heb je hem vandaan??
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ftp's...nee das geen kazaa of weet ik veel wat gaar ander p2p progje
 
Gereageerd door Mar op :
 
Duidelijk [blink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Mar:
Duidelijk [blink]

laat dan ook maar ik bespaar je de nodige uitleg...tis ook al laat op de avond nu [Embarrassed]
 
Gereageerd door Mar op :
 
Lijkt me ook wel ja:P, wat is t rustig op t forum..!!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja ik weet niet wat er is vanaaf...maar ik maak het ook niet al te laat meer...sorry [Embarrassed]
 
Gereageerd door Mar op :
 
Ik ga zo ook lekker naar bed [Big Grin] ..nog ff msnen [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Mar:
Ik ga zo ook lekker naar bed [Big Grin] ..nog ff msnen [Razz]

ja msn is leeg hier vanaaf geen mense meer die ik wil spreken enzo...kan beter in me bedje ligge [Razz]
 
Gereageerd door Mar op :
 
kruip r in dan [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja zometeen ff nog een paar minuutjes
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
ja ik weet niet wat er is vanaaf...maar ik maak het ook niet al te laat meer...sorry [Embarrassed]

Donderdag avond sporten voor mij. Daarna nog even video kijken om Temptation Island te kijken, en Shock Doc. Dus ben dan een stuk later.
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS