Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Wedstrijd muizeneten krijgt staartje

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Wedstrijd muizeneten krijgt staartje
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Australische dierenbescherming is op zoek naar twee mannen die tijdens een wedstrijd in een kroeg de kop van levende muizen hebben afgebeten. Dat heeft de organisatie RSPCA gezegd, aldus het persbureau ABC News vrijdag.

De twee namen de uitdaging aan om voor 500 Australische dollar (300 euro) de staart van levende muizen af te bijten. De mannen werden vervolgens aangemoedigd om ook hun tanden in de rest van de diertjes te zetten. Ze werkten de muizen naar binnen, kauwden erop om ze vervolgens weer uit te spugen.

Als het aan de dierenbescherming ligt, krijgt dit muisje nog een staartje. De organisatie wil de twee muizeneters en de organisatoren van de wedstrijd aanklagen wegens dierenmishandeling. Ze kunnen een boete krijgen van omgerekend 48.000 euro en twee jaar cel.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS