Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » MultiGroove: Queensnight 29-4-2003 (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: MultiGroove: Queensnight 29-4-2003
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gaan hier nog mensen naartoe van dit forum??
Dan alleen maar BB en vriendin [Confused]

Line Up
- Brennan and Heart
- Dana (zal wel weer Lady worden [Razz] )
- Daniel Bruns
- Darkraver
- Franky Jones
- Horrorist
- Koenigs Kinder
- Lenny Dee
- Micha B
- Pavo
- Roaric
- Sunny D
- Supermarco May
- Taucher

Lokatie: Borchland hallen

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee ik niet, maar geniet maar van je Trio hoor [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zal ik zeker doen NiMSje [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Da Pief
Half way Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Da Pief     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ga waarschijnlijk. vette oldstyle

--------------------
aint no party like an alcoholicparty

Berichten: 32 | Plaats: Venlo VVV !!! | Geregistreerd: Okt 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ga misschien, hangt ervan af hoe laat ik de dag erna op vakantie ga, 5 dagen naar zeeland

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok ik vertrok dus in me eentje naar A'dam toe eenmaal aangekomen op Duivendrecht, stonden ze al meteen op me te wachten. Huppa metro in en op naar de Borchlandhallen..was nog niet eens bij de Arena en daar hoorde ik al boemboem..Dat gaat leuk worden Eenmaal binne...wat rustig techno zooi of weet ik wat het was allemaal Toen was het tijd voor Franky Jones...heerlijke bassline had en het laatste half ur van zijn set kwam dan eindelijk mijn heerlijke oldstyle/early HC...Patje blij [Big Grin] Toen was het tijd voor Pavo..ik d8 gaat wel leuk worden als ie in dat tempo doordraait..maar nee hoor daar kwam zijn vieze klote HS plaatjes aan en iets wat erop leek...maar ineens hoorde ik toch 'I'm your DJ' Wheheh..ik flippe want das een heerlijke HS plaat en ik dus ff een maat van me belle ..maar pavo viel best tegen von ik dan..Toen kwam Mister Supermarco May:( Die in Hell piece of shit)...gaat die gore HS draaie..Maar dat was wel te verwachten omdat ie alleen maar HS draait...zelfs Ard und Jorn - 16 Dus ben ik maar gaan zitte met me thierry, neil, sander..dat was beter. Toen live @ stage The Horrorist...whehehe...geluid ging meteen naar max...die gast kan me schreeuwe..nie noirmaal meer....maar ik kan je zegge dat dit weer een lekker aanzet was naar mijn style weer (oortjes piepen nog steeds na)...Tijd voor Lenny Dee...ik d8 ok daar gaat ie dan komen met zijn Fuckin' hostile enzo....maar nee hoor..kwam gwoon HS aan Ikke weer vervelen, af en toe wel leuke early HS tussendoor bijv. housenation...en ineens kwam er dan eindelijk HARDCORE..whaa....en niet zomaar wat HC...gewoon HC die ik niet ken....hij draaide wel prednision attack en bim bum bam en more bazz...whehe....ik helemaal naatje pet gaan. Toen werd er omgeroepen dat Dana later kwam (want die doos zat nog in Helden d8 ik ) Dus Sunny D ging ff draaien...gwoon door met Hardcore...toen was Dana er eindelijk...ze begon klote Kan ze nu niet gwoon meteen doorragge Veel onbekende zooi gehoord dus...tegen 07.00u zeiden ze nog een kwartier en dan is het afgelopen...ah fijn..not. Toen heeft Dana 3 kwartier Hardcore liggen draaien waaronder, First Rebirth en Pesa Pesa...
Maar overal wil ik zegge dat dit feest wel in orde was kwa geluid zeker top..sommige platen waren wel goed...alleen iets teveel HS van sommige dat je niet verwachtte..erg jammer. op naar de volgende Multi dat wel

Na Multi ben ik niet meteen naar huis gegaan zoals iedereen van jullie dachten (vandaar dat ik nu pas mijn verslagje tik) Ik besloot maar in A'dam te blijven ivm een forummeeting die we hadde afgesproken in A'dam centraal. Maar heb me dus uitermate naar me zin gehad mede dank door een lieve vriendin van me die voor ons zorgde na afloop van het feest...we hebbe heel veel lol gehad op konginnedag...nog naar A'dam geweest waar ze buiten in de regen stonden te hakken..hahah..gekke gasten...

Dat was het wel zo'n beetje van mijn 1,5 a 2 dagen uit Venray te zijn geweest..PS er zijn een paar foto's gemaakt..ik post ze zosnel mogelijk en ja ik was nuchter als de tering en dan ook nog 36uur wakker blijven!!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leuk verslagje pat, wanneer zien we je konninginne dag verslagje [Wink] ?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja Pat, ik dacht dat koninginnedag wel een verslag waard is, was toch gezelli??

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Idd pat, waar istie nou? Of was onze vriend hippo er nu voor verantwoordelijk?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul en Tam...

Ik zou die niet typen..daarvoor moeten we op Hippo wachten want hij zou hem gaat typen alleen duurt me dat nu wat te lang...want ik ben best benieuwd wat erin staat allemaal.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Hippo
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Hippo     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
geduld is een schone zaak...
Berichten: 12 | Plaats: nvt | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Hippo:
geduld is een schone zaak...

Maar opschieten is in sommige dingen toch wel beter hoor [Wink] [Razz]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Hippo:
geduld is een schone zaak...

Ik had wel op dit antw. van je verwacht dat je het ging zegge [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Hippo:
geduld is een schone zaak...

Ik had wel op dit antw. van je verwacht dat je het ging zegge [Frown]
Ja was wel weer erg voorspelbaar, hij wil ons gewoon in spannig laten wachten en dan als we het eindleijk mogen lezen, worden we afgekraakt [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
laat maar komen dan dat afkraakgezeik [Big Grin] [Big Grin]

ik word dan het meeste afgekraakt..remember;)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS