Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » X-plosion (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: X-plosion
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het Q-dance forum feest, een aangezien we daar ook allemaal bij zitte n vraag ik me af wie van hiero daar ook naar toe gaat. Ik ga in ieder gaval zeker [Smile]

Lijn Omhoog:
22.00 - 23.30 DJ Scrooge (Techno)
23.30 - 00.45 Toyax & Bruce P (hardtrance,Hardstyle)
00.45 - 01.45 X-Ception (early Hardstyle)
01.45 - 02.00 "Surprise act"
02.00 - 03.15 Chiren & Trilok (Hardstyle)
03.15 - 04.30 DJ Bernd (Oldschool, Early Hardcore)
04.30 - 05.30 Sinus & Mentecato (New Hardcore)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Datum en plaats?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zekerz ben ik dr bij Stokkie...mijn grote vriend gaat er draaien...lekker early HS (heb ik hem aangeraden [Crazy] )

2 NiMS: Utecht - City Hall, en de datum is 14 Maart 2003

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok LIL 10x man! Ik zal kijken of ik erbij kan zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
After bij Sjuul [Big Grin] [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Alle info over Xplosion:

Vrijdag 14 Maart 2003
22.00 - 23.30 DJ Scrooge (Techno)
23.30 - 00.45 Toyax & Bruce P (hardtrance,Hardstyle)
00.45 - 01.45 X-Ception (early Hardstyle)
01.45 - 02.00 "Surprise act"
02.00 - 03.15 Chiren & Trilok (Hardstyle)
03.15 - 04.30 DJ Bernd (Oldschool, Early Hardcore)
04.30 - 05.30 Sinus & Mentecato (New Hardcore)

City Hall Utrecht Stadhuisbrug 3 (onder het stadhuis)
Website binnenkort online!!


Je mag ook kaarten voor je vrienden halen.... in t verleden had ik daar wat over gezegd, maar dat is verkeerd opgevat.
Wees er snel bij want er zijn niet zoveel kaarten, en ik heb je gewaarschuwd!

Kaartverkoop gaat van start, het moet via mijn girorekening, kan niet anders dit is het goedkoopste. We hebben (Graaf404) heeft het geprobeerd via Ticketbox maar dit lukte niet.

Girorekening 7892990 Ten name van Lars Wetemans te Ugchelen
Prijs: 10 euro per kaart

Vermeld voor en achternamen van de personen op de overschrijving, dan zet ik die op de lijst
Je krijgt geen kaarten toegestuurd maar je komt op de lijst!


Voor vragen moet je me mailen op l.wetemans@planet.nl of mn hotmail.


Als je met meer dan 2 vrienden komt,zet dan alleen je eigen naam en mail me even de andere namen

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil hier eigenlijk erg graag heen maarja, volgende dag is Teq ook al... en ik denk zomaar dat naar alle twee gaan niet lukt...
ik weet gewoon niet wat ik moet [Razz] Teq zal natuurlijk wel gruwelijke line-up hebben... [Frown]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ach je komt gwoon toch...kaartje krijg je voor je verjaardag dan van me...ok?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb mijn kaartje besteld via http://www.dancetickets.nl/FOR/index2.htm

Dus ik ben er ook [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
melv
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor melv     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Teqnoligy heeft slaapliedjes, Xplosion niet, lijkt me duidelijk dan toch. Waarvoor je moet kiezen.
Berichten: 13 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van melv:
Teqnoligy heeft slaapliedjes, Xplosion niet, lijkt me duidelijk dan toch. Waarvoor je moet kiezen.

Is heel duidelijk! Allebei natuurlijk [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nu maar hopen dat we er nog inkomen LilWiz nu ik het bevestigingsmailtje + WACHTWOORD heb gedelete!! [Confused]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Nu maar hopen dat we er nog inkomen LilWiz nu ik het bevestigingsmailtje + WACHTWOORD heb gedelete!! [Confused]

Dat is erg dom! Probeer is een e-mailtje te sturen naar dancetickets zelf.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
het mailtje heb ik gister ak verstuurd, nu nog ff hopen dat het goed komt [Big Grin]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
het mailtje heb ik gister ak verstuurd, nu nog ff hopen dat het goed komt [Big Grin]

Waarom heb je hem dan gewist?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS