quote:Origineel van LilWiz: jaja..zaterdag is et zover...stuiteren en hakken op neophyte!!!! Verslag nodig mensen??
Laat het ons weten!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
weet ik...luister nu ook steeds vaker hardcore dan hardstyle of weet ik wat voor troep nog meer. Maar ff ontopic blijven.. Morgen is het zover...maar eerst moet ik nog 7 km in de kou daar naartoe fietsen..maar verslag komt zeker
|
geplaatst
Hallo Forummensen hier mijn verslag over Apocalypse with Neophyte!
Eerst heb ik met een vriend wat moet ingedronken voor de fietstocht van 7km. Maar goed tegen 21.15u vertrokken en we waren tegen 21.45u stonden we binnen. Het was nog niet zo druk als we gedacht hadden, niemand danste. Dus heb ik ff staan praten met andere vrienden van me die er ook intussen waren. De muziek was a la HardTrance, en das wat minder. Tegen 24.00u draaide Vince en die had wat hardere platen op de tafel gelegd en iedereen kwam opeens op de dansvloer. Dus wij gingen er ook maar op. Inmiddels kwam Neophyte ook binnen. Na wat heerlijke platen had ik mijn ogen gericht op wat vrouwelijk schoon..woei, wat een dames ook die van de dj's. Maar goed dat was een ander verhaal Trug naar Vince, hij draaide wel lekker maar niet je van het. Inmiddels had ik ook wat PF(=PartyFlock) fotograven gespot, dus ff op de foto he:) Toen was het tijd voor The Beholder..oeioei wat draaide die toch een lekkere set, lekkere oude plaatjes. Heerlijk!Af en toe ff naar de Hardcore zaal geweest maar daar was het me toch ietsjes te warm(ong. 50 graden) en veels te druk. Dus daar ben ik niet zovaak geweest en de sfeer was daar ook wat grillig. Dus ben ik maar steeds in Hardstyle zaal gebleven, waar het ook superdruk was. Maar al goed, ik merkte wel en heel veel verschil met een feest in het Noorden en hier bij ons. Maar los daarvan heb ik me heerlijk vermaakt. De sfeer was gezellig en de muziek was ook wel lekker. Op naar Multi nu Tot de volgende keer mensen en sorry voor dit rare verslag. En steven sorry, maar mijn sms tegoed was op . Doei
|
geplaatst
Zo te lezen heb je wel een leuk feesie gehad, maar was je om 3:00 alweer naar huis gegaan?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van NiMS: Zo te lezen heb je wel een leuk feesie gehad, maar was je om 3:00 alweer naar huis gegaan?
nee man, duurde tot 04.30u en was pas tegen 05.45u thuis...koud brrr
Tja het was zeker koud!
|
geplaatst
Jajaja..ik sta weer op de foto..maar dit keer sta ik er ect erg op..maar ik zal ze toch posten voor jullie..dan zie je hoe gezellig ik het had
|
quote:Origineel van LilWiz: Jajaja..ik sta weer op de foto..maar dit keer sta ik er ect erg op..maar ik zal ze toch posten voor jullie..dan zie je hoe gezellig ik het had