Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Foto's » Wintersport 2004 - Les Menuires (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Wintersport 2004 - Les Menuires
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jawel hier zijn dan de wintersport foto's.

Het zijn er 76 dus veel plezier [Smile] .

 -
Onderweg met GPS. Ideaal, en niet meer verdwalen. Heeft ons (per ongeluk eigenlijk) zo'n 5 uur file gescheeld.  -
 -
161 km / uur. Niet de hele tijd kunnen rijden.
 -
 -
 -
Alles geinstalleerd.  -

[ 29.02.2004, 20:57: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Maakt niet uit waar je bent, mac donalds kennen ze overal.  -
Zwaar iritant om 40 km achter zo'n ding te zitten. Erg vermoeiend.  -
 -
Iets op de muur geschilderd?  -
We dachten er nog over om nog even te gaan kano-en, maar boarden leek ons toch iets leuker.
 -
Echt leuk dat franse binnenland. Zo zie je nog is wat.
 -
Wist niet eens dat ie hier was. In de zomer wel eens over ge-kaan-ood.
 -
Mooi he.

[ 29.02.2004, 21:03: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
 -
Helaas toch nog in de file. Stond dus gewoon helemaal stil hier.
 -
Eindelijk in het huisje! Eerst maar even friet eten, en dan de rest.
 -
Helaas niet zo groot. Je kon dus niet eens met z'n 2-en naast elkaar staan. En ja, een stapel bed.
 -
Gelukkig wel een bad, alleen niet zo heel groot. Maar toch lekker voor je spieren na afloop.
 -
Sloffen blijven nu eenmaal cool.
 -
Het uitzicht vanaf ons huisje. Das toch wel even mooi hoor.
 -
En ook hier het uitzicht.

[ 29.02.2004, 21:07: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Het uizicht bij nacht. Er viel verse sneeuw.
 -
Klaar om te gaan.
 -
Mijn board.
 -
Erika's boardje.
 -
Lastig hoor, om van jezelf een foto te maken.
 -
Maar toch gelukt.
 -
Toch maar even aan Erika gevraagd.
 -
Mist, niet je beste vriend op de piste.

[ 29.02.2004, 21:13: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
En zo sta je dan op het board.
 -

 -
En met de lift naar boven.
 -
2845 meter hoog. En super piste voor de boeg!

 -
Ja daar kom ik.
 -
Ben er bijna.
 -
Gehaald!
 -
Best druk als de zon schijnt.

[ 29.02.2004, 21:18: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
 -
Heerlijk witte pistes.
 -

 -
Tussendoor nog effe iets drinken op het terras.
 -

 -
 -
Effe uitrusten.

 -
Ook de pistes moeten onderhouden worden. En daarvoor is deze meneer.

[ 29.02.2004, 21:24: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Effe de volgende piste opzoeken.
 -
Les menuires. Kerk of kunst?

 -


 -
 -
Auw, dat hoort er ook bij. Iets te onvoorzichtig, zul je net zien dat de camera klaar staat.
 -

 -
 -

[ 29.02.2004, 21:27: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
 -
 -
 -
 -
FF oefenen nog, en dan kunnen wij dit ook.  -
Lekker groot gebied.
 -
Heerlijk bruine stokbrood met pindakaas. Mijn favoriete ontbijt.
 -
Lekker weertje.

[ 29.02.2004, 21:30: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
 -
 -
Net de rechter piste genomen. Heerlijk.
 -

 -
En dat is ons dorpje. Ons huisje is aan de rechterkant.
 -
Ideaal zo'n laptop. Al mijn films mee, en heb er wel iets van 12 gezien volgens mij.
 -


 -

[ 29.02.2004, 21:33: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Ons materiaal. Super goed spul. En geen last van mijn voeten.
 -
Lekker ff op het terasje iets drinken.

 -
 -
 -
Laatste aftoch? ( Dacht het niet! Volgend jaar weer [Big Grin] )

[ 29.02.2004, 21:35: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
lekker weertje!!

vette foto's [Smile]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul mooie foto's hoor...maar dit is niks voor mij zie ik al.
Verder zie ik meteen dat je je laptop meteen zeer goed gebruikt als tv [Wink]

Veel sneeuwfoto's...maar helaas niet die ik wilde zien...waar je op je bek gaat [Wink] [Razz]

Nee hoop dat je het genoten van je vakantie...hier was het ook geen pretje de laatste dagen..

welkom trug!!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben blij om terug te zijn [Smile] zal zometeen even alle foto's van commentaar voorzien [Smile]

Edit: Gedaan [Big Grin] . Al met al een super vakantie.

[ 01.03.2004, 00:08: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als met al? hehe...

Leuke vakantie was het zeker zo te zien [Smile]

mooie foto's ook.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ziet der goed uit

ow en de foto's ook

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS