Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Wetenschap » Bier zorgt voor gezonder seksleven

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Bier zorgt voor gezonder seksleven
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bier zorgt voor gezonder seksleven

Bier is niet alleen goed voor de gezondheid, maar ook voor het liefdesleven van de mens. Dat beweert voedingsdeskundige Manfred Wenzel uit het Oostenrijkse Graz. "Mannen mogen minstens een liter bier per dag drinken, vrouwen ongeveer een halve liter", betoogt de wetenschapper in het Duitse mannenmagazine Matador.

De Duitse Federatie van Bierbrouwers betoogde in 2002 al dat het drinken van bier de kans op een beroerte kan verminderen. Behalve dat wakkert het gerstenat volgens Wenzel de lustgevoelens aan. Een op de drie vrouwen en mannen heeft door het drinken van bier meer plezier in seks.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Behalve als je teveel bier op hebt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tsja dan is je sexleven NUL alhoewel als ik veel bier gedronken heb is dat het zelfde effect als n spaanse vlieg...hmm..

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou spaanse vlieg. Ik hoorde laatst wat dat echt met je doet. Dus niet nemen!

Spaanse vlieg zorgt namelijk voor een blaasontsteking waardoor je een branderige gevoel in je buik krijgt. Voor sommige voelt dat opwindend, maar je hebt daadwerkelijk een ontsteking te pakken. Dus pas er maar mee op!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS