Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Humor » Bankrover breekt in om geld terug te brengen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Bankrover breekt in om geld terug te brengen
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een Britse bankrover heeft binnen een week twee keer ingebroken bij dezelfde bank. De eerste keer om geld te stelen, de tweede keer om het grootste deel van de buit terug te brengen. Dat maakte de Londense politie dinsdag bekend.

De dief brak vorige week in bij de Barclays bank in het oosten van Londen en stal een slordige 115.000 pond (211.300 euro) uit een pinautomaat. Een week later vond het personeel tot zijn stomme verbazing een zwarte zak met daarin 114.000 pond, die de dader kennelijk had teruggebracht.

,,We bieden mensen de mogelijkheid bij ons geld te storten, maar iets als dit hadden we nooit verwacht'', verklaarde een bankmedewerker tegen boulevardblad The Sun. Volgens die krant onderzoekt de politie of de dubbele inbraak het werk is geweest van iemand binnen de bank.

whahaha wat een actie weer...

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat heeft ie met die 1000 pond gedaan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
opgegeten

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS