Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Humor » De e-mail aan de regiopolitie Groningen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: De e-mail aan de regiopolitie Groningen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Geachte dame/heer,

Ik schrijf u omdat ik me grote zorgen maak over mijn man Jaap. Hij had tot voor kort altijd een radarverklikker in zijn auto. Jaap rijdt namelijk zo verschrikkelijk hard, dat hij zonder zo'n apparaat uw flitspalen niet op tijd ziet als hij na middernacht vanuit de avondploeg naar huis rijdt. Ik ben het daar niet mee eens, maar heb geen vat op zijn rijgedrag. Jaap doet niets liever dan plankgas van flitspaal naar flitspaal rijden. Met zijn radarverklikker is hij uw palen steeds te slim af, zegt hij.

Wel heeft hij me beloofd (dat was toen we 25 jaar getrouwd waren) dat hij de radarverklikker uit zijn auto zou halen, wanneer dat apparaat strafbaar zou worden.
Maar nu een verbod er inderdaad aan zit te komen, heeft hij zichzelf voor zijn 52e verjaardag (afgelopen vrijdag) een nachtkijker cadeau gedaan. Het is een Nightvision van 750 euro die hij via internet heeft besteld.

Hij is reuze trots op dat ding, maar ik ben het er absoluut niet mee eens.
We hebben er net slaande ruzie over gehad. Helpt u mij, want ik weet niet meer wat ik moet doen. Jaap is onvermurwbaar. Met die kijker op kan hij 's nachts zonder radardetector toch alle flitspalen op tijd zien, zegt hij. Ik sta nu al doodsangsten uit. Wat moet ik doen?

Mevrouw Koelman

P.S. Jaap weet dat ik u schrijf

Het antwoord

Geachte mevrouw,

Graag zou ik van u uw adres willen hebben, zodat de buurtagent eens langs kan komen om met uw man te praten. Voorts heb ik de bijgevoegde foto bekeken en vraag me af of uw man op deze manier achter het stuur zit??

Met vr.gr.

Bart S.
Afd.voorlichting


De e-mail terug

Geachte heer S.,

Ik mag u van mijn man Jaap ons adres niet geven omdat hij bang is dat u of een van uw collega's zijn nachtkijker in beslag neemt. Mijn man rijdt nu 's nachts auto met zijn nachtkijker op.

Eergisternacht zijn we helemaal naar Appingedam gereden, en toen via Veendam en Winschoten weer terug. Alles ging goed. Jaap had zijn nachtkijker helemaal uitgeschoven en zag twee keer een flitspaal ruim voordat zijn radarverklikker begon te piepen. Maar toen hij een cd van Frans Bauer in de radio-cd-speler wilde stoppen, ging het mis. Jaap bukte en bleef met zijn nachtkijker achter het stuur hangen. Hij begon te slingeren en reed pardoes een weiland in. Hij had alle geluk van de wereld dat hij de sloot op een haar na miste. Ik ben nog nooit zo bang geweest.

Hij heeft me moeten beloven dat hij voortaan een walkman opzet in de auto wanneer hij zijn nachtkijker gebruikt. Dan kan hij zich helemaal op de weg concentreren. Maar ik ben er nog steeds niet gerust op. Heeft u nog tips?

Mevrouw Koelman


Het antwoord

Geachte mevrouw,

Het valt niet mee om dit verhaal nog serieus voort te zetten. Ik sluit dan ook af met de mededeling dat als uw man gepakt wordt met die kijker op zijn voorhoofd dat hij dat apparaat sowieso kwijt is.

Groet,

Bart S.
Afd.voorlichting


De e-mail terug

Hallo meneer S.,

Hier Jaap. U heeft mijn vrouw helemaal overstuur gemaakt.
Ik mail u om te zeggen dat ik vind dat u met twee maten meet. Op de televisie zag ik Nederlandse mariniers 's nachts rondrijden in hun jeeps door de woestijn in Irak. Ze hadden allemaal een nachtkijker op, net als ik. Waarom mogen zij dat wel en ik niet? Volgens mij omdat er in Irak geen flitspalen staan, dus dan kost het u geen geld aan boetes die u misloopt.

groeten,

Jaap


Het antwoord

… bleef uit.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS