Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Zelf Maken » Verzamelplaats amateur hardstyle tracks

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Verzamelplaats amateur hardstyle tracks
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb een site opgericht voor het verzamelen van voornamelijk amateur tracks,
zit toch zeker wel leuk materiaal tussen!

Omdat sites errug leuk zijn is ie al behoorlijk uitgebreid, wel kijkje waard.

GoedeWiet.No-Ip.Com

 -

[ 12.01.2003, 14:49: Bericht ge-edit door: GoedeWiet ]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beter werk GoedeWiet...vooral die livesets van Q dance [Ok] Download je die elke week of zo?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Absoluut een kijkje waard zeg, heb je goed gedaan. Alleen vind ik de balk link beetje donker, lastig te lezen wat er staat als je je muis er niet op hebt...
Voor de rest puik werk en ga meteen ff een setje van je downen, de buzz fuzz techno set...lijkt me wel wat [Smile]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb er alleen even mijn favo setjes opgezet,
was niet echt van plan een gigantische liveset-download site op te zetten [Big Grin]

Liever zelfs nog alleen amateur mixsets erop,
wordt aan gewerkt (heb een upload gedeelte nodig ofzo),
aan de layout wordt nog gewerkt..(tis ook donker)

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Die Buzz Fuzz Techno set is DJ Bumble Bee [music]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
BuzzFuzz = Bumblebee + nog veel meer pseudoniemen dacht ik

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Me site is nu trouwens spam-free te bereiken,

via goedewiet.no-ip.com

Nims bedankt dat ik dat no-ip uit je forum adressen heb mogen afkijken

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Me site is nu trouwens spam-free te bereiken,

via goedewiet.no-ip.com

Nims bedankt dat ik dat no-ip uit je forum adressen heb mogen afkijken

Graag gedaan, ik ben er zelf ook tevreden over [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het blijkt dat op http://hardstyle.project-one.nl ook hardstyle te downloaden is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hmm..net even gekeken, en ziet er idd goed uit allemaal. Morgen op stage denk ik ff downloaden en ff de afdeling laten [bounce]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
FUBAR
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor FUBAR   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leuke site ja.. heb er al wat van gedowned tijdje geleden [Big Grin]

--------------------
TERROR-----

Berichten: 25 | Plaats: Wageningen/Amsterdam | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ziet er goed uit ja [Ok]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb me site alweer een beetje vernieuwd,
dwz wat strakker gemaakt.

Er zijn amateur tracks bijgekomen, nieuwe sample packs, en ik wil ook amateur mixsets online gaan zetten. Er zijn al verschillende mensen bezig een mix daarvoor inelkaar te zetten.

Reports/Fotos worden ook flink uitgebreid, maar daar heb je weinig aan als je niet bekend bent met onze vriendengroep, maar dat wil niet zeggen dat je je niet stuk kan lachen om de belachelijke fotos/reports.

Overigens ga ik op meerdere mans aanraden deze week 4 demo ceedees rondsturen. Met wel de volgende tracklist:

WXZ - El Nino
Recursion
Q3
For Her
BeatBurner

Op de ceedees staan deze nummers maar dan afgewerkt en opgeschroeft, ik ben benieuwd of ik er uberhaupt een reactie op krijg.
Zelf vind ik alleen de 1e 2 nummers er toe doen.
Als je nix te doen hebt kun je ze misschien es beoordelen, of afkraken, want dan ga ik beter me best doen [Razz]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS