Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Man blind voor versiertrucs

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Man blind voor versiertrucs
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mannen lijken een blindengeleidehond nodig te hebben, willen ze de versiertrucs van vrouwen herkennen.

Zij lijken vrijwel blind voor de avances van vrouwen, zo wordt pijnlijk duidelijk in een onderzoek.

Slechts 1,6 procent van alle mannen herkende alle versierpogingen. De cijfers komen naar voren in een quiz op het internet, georganiseerd door Axe, bekend van de reclamespotjes over de ´onweerstaanbare´ deodorant.

Meer dan 10.000 afzonderlijke bezoekers deden mee aan de quiz, maar signalen die vrouwen bewust en onbewust uitzenden, zijn veel te subtiel voor de man. Met name de manier waarop een vrouw naar een man luistert, oftewel aan zijn lippen hangt, is door de man niet herkenbaar als versiertruc.

Ook het groter worden van de vrouwelijke pupillen, gaat volledig aan de heren voorbij. Daarom geeft Axe op de site ook maar wat tips.

Wil je test ook maken kijk op:

Http://www.axe.nl/everready/thegame.html

[ 31.10.2003, 10:47: Bericht ge-edit door: Maria ]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whhaha...dit slaat nergens op he..het is eerder denk ik dat mannen het niet merken omdat vrouwen er niet vooruit komen. Ik bedoel maar dat een man directer is dan een vrouw met versierpogingen. Ze willen opvallen en stoer doen he...en een vrouw laat dat niet zo 123 merken dat ze iemand versierd...maar das mijn mening maar weer es he..hahaha

Oja en ik zeg ook niet dat elke vrouw zo is en elke man he

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha ik ben juist altijd degene die het nooit ziet omdat ik altijd uitga van vriendschap! verder ziet n jongen het iig nooit als ik n keer n move make. mmaar dat doe ik dus ook vrijweinig:)

hahahah verder denk ik gewoon dat ze het niet willen zien [Smile] en de leukste manier om versierd te worden? kies dan niet voor n openingszin, hoe leuk ook bedacht.
[puke]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik hoef nooit jongens te versieren, ze komen altijd naar mij toe :$. Ik kies dan gewoon de leukste uit [Big Grin] [Wink]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Ik hoef nooit jongens te versieren, ze komen altijd naar mij toe :$. Ik kies dan gewoon de leukste uit [Big Grin] [Wink]

Kijk dat is ook eigelijk hoe het hoort [Ok]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
Zij lijken vrijwel blind voor de avances van vrouwen, zo wordt pijnlijk duidelijk in een onderzoek.

Duh...

Iedere vorm van aandacht van vrouwelijk schoon kan een versierpoging zijn, dus rekenen mannen daar dan ook echt alles toe [Big Grin]

Je wilt een kans toch niet laten liggen hè [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van Evelien:
Ik hoef nooit jongens te versieren, ze komen altijd naar mij toe :$. Ik kies dan gewoon de leukste uit [Big Grin] [Wink]

Kijk dat is ook eigelijk hoe het hoort [Ok]
Wordt jij veel versierd sweetammy dan?

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
versiertrucs
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor versiertrucs   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mannen die versieren gebruiken versiertrucs, vergeet niet dat zij ook onzeker zijn en bang zijn om afgewezen te worden. HI HI. Het gaat toch om wederzijds vertrouwen en een klik.

--------------------
versiertrucs voor mannen

Berichten: 1 | Plaats: rotterdam | Geregistreerd: Okt 2011  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS