Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Prettige vakantie! (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Prettige vakantie!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dag mensen, ik ben over 5 uurtjes op weg naar het vliegtuig om daar lekker 2 weekjes te genieten op Kos. Ik wens jullie alleen een rustige periode toe, en hoop dat jullie het forum ook een beetje heel houden [Wink] .

Dikke kussen naar allen, en ik spreek jullie snel.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een hele fijne vakantie. Rust maar lekker uit. EN geniet vooral dat heb je verdiend. Tot over een paar weekjes.

dikke kusssss

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hele fijne vakantie ook namens mij Sjuul...en geniet maar lekker...het forum blijft heel...ik ben nog de 2e Admin he [Razz]
Maar komt komt...

en tot over 2 weekies..

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hallo allemaal, ben er weer.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welkom terug [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leuk dat je er weer bent en ik hoop dat je genoten hebt.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sjuul sorry van me late reactie maar welkom trug..hoop dat je het naar je zin heb gehad
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dank u allen, als de foto's terug zijn en ontwikkeld (volgend jaar geen last meer van [Wink] [Big Grin] ) dan zal ik een (foto)verslag hier plaatsen. Dus stay tuned.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dag mensen, ik ben weer een weekje weg [Smile] laten jullie de boel een beetje heel hier?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jawel hoor als die server het een beetje aankan [Razz] maar veel plezier daar in NY maak ook wat foto's als je de gelegenheid ervoor krijg [Smile]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben benieuwd hoe het onze forum admin vergaat in de States.

Leuk detail: op Koniginnedag zal het Empire State Building door lampen oranje gekleurd worden [Smile]

NiMS zal 't wel meemaken.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi luitjes,

Hier een berichtje van Erika, Kasper en Julien vanuit New York in een Internet Cafe. Het is hier super gaaf en gelukkig lekker weer. We werken elke dag een enorm programma af. We hebben het vrijheidsbeeld gezien, zijn naar ground zero geweest, Central Park doorgelopen, etc. Ongeveer 300 foto's zijn al gemaakt dus die hebben jullie nog te goed. We willen nog naar de Yankee's en De Lion King zien we over een uurtje.
Het tijdsverschil is prima te doen, en de vlucht viel reuze mee.

Groetjes
Erika, Kasper en Julien.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ah mooi om nog wat te horen van jullie mensen...hoop dat jullie een geweldige tijd daar hebbe en laat die foto's maar komen hoor [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb jullie een klein beetje verwaarloost geloof ik.. sorry!!!!!!!!!!!!!!!

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Djuna:
ik heb jullie een klein beetje verwaarloost geloof ik.. sorry!!!!!!!!!!!!!!!

foei jij [Razz] hopelijk kom je nu vaker hier [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS