Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Q-dance forum rellen!!!! (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Q-dance forum rellen!!!!
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Whaha...echt lachwekkend nu wat er gaande is op het Q forum...iedereen ligt te zeiken op elkaar, niet normaal meer. Als het dadelijk hier ineens druk wordt dan weet ik waaraan het ligt.
Ben blij dat dit forum hier nog alles onder controle is en rustig. Hier is echt een groepje ontstaan volgens mij..als je vergelijkt met Qdance nu waar het rellen zijn..

Voorlopig ben ik hier niet meer weg te branden

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Whaha...echt lachwekkend nu wat er gaande is op het Q forum...iedereen ligt te zeiken op elkaar, niet normaal meer. Als het dadelijk hier ineens druk wordt dan weet ik waaraan het ligt.
Ben blij dat dit forum hier nog alles onder controle is en rustig. Hier is echt een groepje ontstaan volgens mij..als je vergelijkt met Qdance nu waar het rellen zijn..

Voorlopig ben ik hier niet meer weg te branden

ow, ff kijken dan [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Q-dance forum is nu OFFICIEEL verneukt.
Weinig mensen gebruiken het nog als forum,
ik vind het meestal op een (waardeloze) vertraagde chatsessie lijken.. [Confused]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ach ja, wat doe je eraan? Als je je eraan stoort, moet je er gewoon niet meer aan meedoen.
Ik vind het nog wel meevallen met Q. Ik ga gewoon niet naar SOH en lees de gewone algemene berichtjes die er zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ze moet gewoon een chatvenster inbouwen dan is iedereen tevreden daaro...Goede Wiet, hebben ze jou nog benaderd?? Ze willen webspace voor de overige Multi filmpjes
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ze moet gewoon een chatvenster inbouwen dan is iedereen tevreden daaro...Goede Wiet, hebben ze jou nog benaderd?? Ze willen webspace voor de overige Multi filmpjes

Wie wil webspace?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb zowiezo vanwege mn stageopdracht ff weinig tijd voor forums, maar ik vond Q forum al heel lange tijd vrij irritant worden. het gaat er daar om wie de meeste macht heeft, en degenen die dat niet hebben zijn jaloers en schelden er op los. dan zijn er nog kinderachtige mods die om elk dingetje bans uitdelen en niet meepraten met de leden en ze dus daarom niet kennen. Nee...ik blijf lekker hier....Home Sweet Home [Razz]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ach ja, wat doe je eraan? Als je je eraan stoort, moet je er gewoon niet meer aan meedoen.
Ik vind het nog wel meevallen met Q. Ik ga gewoon niet naar SOH en lees de gewone algemene berichtjes die er zijn.

ik vond t echt wel flauw van je dat t nog ff extra ging verpesten daar..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik heb zowiezo vanwege mn stageopdracht ff weinig tijd voor forums, maar ik vond Q forum al heel lange tijd vrij irritant worden. het gaat er daar om wie de meeste macht heeft, en degenen die dat niet hebben zijn jaloers en schelden er op los. dan zijn er nog kinderachtige mods die om elk dingetje bans uitdelen en niet meepraten met de leden en ze dus daarom niet kennen. Nee...ik blijf lekker hier....Home Sweet Home [Razz]

die mods doen ook maar hun werk hoor, tis voor hun ook moeilijk ergens een grens te trekken.
Ik zeg niet dat ik t met AL hun daden eens ben overigens. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de meeste wel graag mag.

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik heb zowiezo vanwege mn stageopdracht ff weinig tijd voor forums, maar ik vond Q forum al heel lange tijd vrij irritant worden. het gaat er daar om wie de meeste macht heeft, en degenen die dat niet hebben zijn jaloers en schelden er op los. dan zijn er nog kinderachtige mods die om elk dingetje bans uitdelen en niet meepraten met de leden en ze dus daarom niet kennen. Nee...ik blijf lekker hier....Home Sweet Home [Razz]

die mods doen ook maar hun werk hoor, tis voor hun ook moeilijk ergens een grens te trekken.
Ik zeg niet dat ik t met AL hun daden eens ben overigens. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de meeste wel graag mag.

ok
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
ik vond t echt wel flauw van je dat t nog ff extra ging verpesten daar..

Dat is ook helemaal niet waar. Ik wilde het absoluut niet verpesten, en was gewoon op zoek naar een beetje gezelligheid. Maar der hing zo'n kut sfeer daar, dat ze meteen mij gingen afkraken enz. Ik ga daar niet op in, want dan ben ik net zo triest. Maar ik kan je zeggen karen, jij weet net zoals ik, dat ik prima weet hoe je met een forum om moet gaan!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ze moet gewoon een chatvenster inbouwen dan is iedereen tevreden daaro...Goede Wiet, hebben ze jou nog benaderd?? Ze willen webspace voor de overige Multi filmpjes

Ik heb het geloof ik allemaal niet zo meegekregen

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat is ook helemaal niet waar. Ik wilde het absoluut niet verpesten, en was gewoon op zoek naar een beetje gezelligheid. Maar der hing zo'n kut sfeer daar, dat ze meteen mij gingen afkraken enz. Ik ga daar niet op in, want dan ben ik net zo triest. Maar ik kan je zeggen karen, jij weet net zoals ik, dat ik prima weet hoe je met een forum om moet gaan! [/QB]

nou door opeens 3 vage topics te openen kun je mij niet wijsmaken dat je alleen op zoek was naar gezelligheid [Confused]
maar vindt t idd niet echt een actie voor jou, dus was ook beetje verbaasd

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het waren ook geen 3 vage topics, maar er werd extreem vaag op gereageerd doordat er zo'n k*t sfeer hangt. Het hadden nog best serieuse onderwerpen kunnen worden. Maar goed, het is nu al gebeurd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
het enige echt interessante op het Q-forum is het muziek gedeelte met de snippets/productiesthread, en de voor de producers onder ons thread

daarnaast prikactiegewijs wat leuke discussies.

sommige mensen gaat het puur om het aantal posts, het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS