Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Film over moord op Fortuyn wereldwijd via internet

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Film over moord op Fortuyn wereldwijd via internet
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
0605, de film van Theo van Gogh over de moord op politicus Pim Fortuyn, zal via het internet wereldwijd worden verspreid. Hiervoor is internetprovider Tiscali een samenwerking aangegaan met Notontv.net, dat zal instaan voor de verspreiding van de film naar landen buiten Europa, zoals de Verenigde Staten, Canada en Australië. De première van 0605 zal overigens ook online plaatsvinden, op 12 december van dit jaar. Voor een paar euro zal men vanaf die datum de film kunnen bekijken op de website van Tiscali. Na de bioscooppremière, enkele maanden later, zal 0605 vervolgens wereldwijd verspreid worden. In de film wordt de moord op de flamboyante LPF-politicus, nu ruim twee jaar geleden, fictief gelinkt aan een complot van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) om hem uit de weg te ruimen. De hoofdrolspeler is een fotograaf die, zonder het te beseffen, de moord op de achtergrond in beeld heeft terwijl hij iemand fotografeert bij het Mediapark in Hilversum.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja hiervan had ik ook gehoord ja....wel vaag om het via inet te brengen aan de mensen en pas veel later in de bios. Is het om Tiscali wat popu te maken of hebbe ze geld nodig [Wink]
Ben benieuwd wat brein gaat doen hiermee hahaha.
Maar dit zal dan wel weer door de vingers gezien worden bij hun [Confused]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het kost geld he om hem te downen, en pas na de bios is het pas online te zien volgens mij?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het kost geld he om hem te downen, en pas na de bios is het pas online te zien volgens mij?

ja een paar euro dat ik had gelezen en dan wordt ie al meteen verspreidt via de bekende wegen [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tenzij het een slechte film is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kheb n previuw dr van gezien. is op zich wel mooi je ziet zn hele leven ensow en de motieven van de dader
K werk tegenwoordig in n videotheek dus daarvan had ik die preview gezien.. passion of the christ is ook zo'n hel.... kmoest die film controleren voor n klant want er zaten wat foutjes is. En ik keek de eerste 2 minuten en ben helemaal genezen van die film. Echt afschuwelijk.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gaan er mensen tegenwoordig nog naar een videotheek? [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou kmoet zeggen dat er tegenwoordig veel mensen nog n film gaan huren, omdat er nu gewoon veel aanbod is...

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hopelijk voor jullie dat niet teveel mensen doorkrijgen hoe Internet werkt, want ik kan me niet herinneren hoe lang geleden ik naar een videotheek ben geweest. Waarom zou je ook als je de films al hebt voordat ze hier in de bios zijn [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
medium internet is toch allang bekend [Embarrassed] en medium DVD ook [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS