Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Brother Bear (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   
Auteur Onderwerp: Brother Bear
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie kent deze nieuwe tekenfilm van Walt Disney?
Hij is pas uit en gaat over een beer.
Brother Bear


Zijn er mss mensen hier die nog leuke Disney films weten die ik kan downloaden, want ik ben de beroerste niet om ze te bekijken, vin het altijd wel leuk en het is een keer wat anders

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
brother beer is cool [Big Grin] athans lijkt me

abcoluut downloaden

KEIZER KUZCO

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken [Embarrassed] . Goed verhaal heeft het ook
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaah dat lijkt me oiok leuk

nu op naar keizer kuzco

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
jaah dat lijkt me oiok leuk

nu op naar keizer kuzco

ja die kan ik niet meer binne halen...ben ik te laat mee [Mad]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Oh ja joh? Er waren nogal veel wisselende reacties over in de media. Maar zal wel even kijken. Wat voor een tekenstijl is het?


p.s. Kan trouwens niet wachten totdat shrek 2 komt [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ja die kan ik niet meer binne halen...ben ik te laat mee [Mad]

Stokkie is weer bijna terug van vakantie hoor [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
ja die kan ik niet meer binne halen...ben ik te laat mee [Mad]

Stokkie is weer bijna terug van vakantie hoor [Wink]
ik heb ook newsgroupen sjuul...maar ik wil geen gezeik met mijn isp krijgen zometeen als ik maar steeds met die nieuwsgroepe moet kloten kijk maar:

DU Meter Monthly Report

Period (Month) Download Upload Both Directions Dial-Up Time
januari 2004 54,02 GB 2,85 GB 56,87 GB N/A
februari 2004 27,14 GB 1,72 GB 28,86 GB N/A

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken [Embarrassed] . Goed verhaal heeft het ook

Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke [cry] nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd [Embarrassed]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van LilWiz:
nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken [Embarrassed] . Goed verhaal heeft het ook

Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke [cry] nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd [Embarrassed]
ik hou maar op dan of mss kunne we wel info delen over disney films [Big Grin] , want ik dacht dat ik de enige was die ook aan walt disney verslaafd was...laten we een walt disney dagje maken een keer hahaha
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van LilWiz:
nou ik heb hem dus net gekeken die brother bear en ik moet zegge ik vin hem er leuk, moest zelfs bijna een traantje wegpinken [Embarrassed] . Goed verhaal heeft het ook

Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke [cry] nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd [Embarrassed]
ik hou maar op dan of mss kunne we wel info delen over disney films [Big Grin] , want ik dacht dat ik de enige was die ook aan walt disney verslaafd was...laten we een walt disney dagje maken een keer hahaha
Ik zal dan ff mn agenda raad moete plege [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik zal dan ff mn agenda raad moete plege [Wink]

jij en agenda *zucht* daar kan ik nie tegenop hoor...kun je ook zonder [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb ook newsgroupen sjuul...maar ik wil geen gezeik met mijn isp krijgen zometeen als ik maar steeds met die nieuwsgroepe moet kloten kijk maar:

DU Meter Monthly Report

Period (Month) Download Upload Both Directions Dial-Up Time
januari 2004 54,02 GB 2,85 GB 56,87 GB N/A
februari 2004 27,14 GB 1,72 GB 28,86 GB N/A

Neem dan ook een normale provider, demon ofzo. En ik wil niet mijn download en upload weten, maar die zitten zeker wel boven de jouwe [emot-angel]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ahh wat lief Pat, een traantje wegpinke [cry] nee maar het lijkt mij ook een hele leuke film, ja ik ben nog steeds Waltdisney films verslaafd [Embarrassed]

Wat vond je dan van die bijbelfilm? Mozes dacht ik.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik zal dan ff mn agenda raad moete plege [Wink]

jij en agenda *zucht* daar kan ik nie tegenop hoor...kun je ook zonder [Razz]
Ze heeft helemaal geen agenda [Eek!]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS