Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Jackass the Movie

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Jackass the Movie
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wooow wat is dit een gave film heb m net gedownload. ik kon m alleen nog niet in goeie kwaliteit downloaden wel jammer en hij duurt ook maar 78 minuten maar hij is echt strak. nog meer jackass fans ?

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik had hem al gedownload in wel goede kwaliteit, en ik vond hem wel geinig. Maar ik begreep niet echt dat Johny Knoxville er helemaal niet inzit.
Hoe zit dit?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik had hem al gedownload in wel goede kwaliteit, en ik vond hem wel geinig. Maar ik begreep niet echt dat Johny Knoxville er helemaal niet inzit.
Hoe zit dit?

johnny knoxville er niet in?? wel hoor heel veel.
dit laat zich neer schieten als ie een kogelvrij vest aan heeft. hij laat zich in ze tepel bijten door een krokodil. hij zit in t winkelkarretje aan t begin. hij gaat over de kop in zo'n golf karretje. hij laat zich tussen ze tenen snijden met papier. das toch allemaal hem hoor [Smile]
Dit is johnny knoxville he
 -

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Confused] Dan heb ik dus een andere film gezien. De map heette wel jackass the movie, maar ging over al die andere lui (die gozer met die dikke pa)
Vaag.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
FUBAR
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor FUBAR   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
[Confused] Dan heb ik dus een andere film gezien. De map heette wel jackass the movie, maar ging over al die andere lui (die gozer met die dikke pa)
Vaag.

Dan heb je denk ik 1 van de CKy series gezien.. dat zijn de zelfde soort films met dezelfde grappen alleen dar speelt Jonny knoxville niet veel me(Y)

--------------------
TERROR-----

Berichten: 25 | Plaats: Wageningen/Amsterdam | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van FUBAR:
quote:
Origineel van NiMS:
[Confused] Dan heb ik dus een andere film gezien. De map heette wel jackass the movie, maar ging over al die andere lui (die gozer met die dikke pa)
Vaag.

Dan heb je denk ik 1 van de CKy series gezien.. dat zijn de zelfde soort films met dezelfde grappen alleen dar speelt Jonny knoxville niet veel me(Y)
Precies ja, CKY. Ik ben nu dus wel de goede aan het downloaden [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS