Wat vinden jullie ervan
Gereageerd door LilWiz op :
Heb em gister al gezien NiMS..en hij zag er wel lachwekkend uit hoor moet ik zeggen a la Qdance style Maar laten we het gwoon op a la NiMS style houden
Gereageerd door Stokkie op :
Foei
Gereageerd door Smoker op :
ziet er idd wel droog uit
Gereageerd door gekkie op :
leuk heej, klik op die link en wat denk je????
krijg hem never meer terug dus he, zit ik nog tegen dat Q forum aan te hikken.
(wel vaag, deze heeft geen bugs:D)
Gereageerd door LPChip op :
Tis alleen een andere skin. deze zou je in mijn profiel moeten kunnen aanpassen. (de link wordt trouwens in een apart venster geopend. mogelijk is dit wat er is gebeurd, en zit de oude er nog gewoon onder.)
Gereageerd door NiMS op :
quote:Origineel van gekkie: leuk heej, klik op die link en wat denk je????
Psies gekkie, dit is wat ik bedoelde met Disevents te doen. Dus ik denk dat je me nu wel begrijpt wat ik bedoelde. Laat het ff weten of ik een skin moet maken die eruit ziet als jouw forum, dan ga ik ermee aan de slag
Gereageerd door gekkie op :
quote:Origineel van NiMS:
quote:Origineel van gekkie: leuk heej, klik op die link en wat denk je????
Psies gekkie, dit is wat ik bedoelde met Disevents te doen. Dus ik denk dat je me nu wel begrijpt wat ik bedoelde. Laat het ff weten of ik een skin moet maken die eruit ziet als jouw forum, dan ga ik ermee aan de slag
ziet er zeker wel cool uit ja, leef je uit zou ik zeggen, nu begrijp ik idd wat je bedoeld
quote:Origineel van gekkie: ziet er zeker wel cool uit ja, leef je uit zou ik zeggen, nu begrijp ik idd wat je bedoeld
Ik zal wel eventjes wat in elkaar knutselen, en het je dan laten zien. Komt goed!