Zaterdag 20 maart is het weer zo ver het techno feest van Q-dance (TeQnology) in de HMH
Met deze gruwelijke techno Line-Up
Artiesten: · Monika Kruse · Billy Nasty · Jay Denham · Miss Djax · Michael Burkat · Gayle San · Viper XXL · Sven Wittekind · Xanno Gallois · D-Jay-Alias · Chris King · D.P.I. (Live) · Jouk · Juan Sanchez
Gereageerd door misterm op :
hmm het gaat mijn eerste technofeest worden dus ik zal laten weten wat ik er van vind
maar ik ga wel lotje weer zien en dat is lang geleden Gereageerd door LilWiz op :
niks voor mij...dus ik ben er ook nie
haha Gereageerd door LilWiz op :
ga es naar een feest waar jullie allemaal komen hebbe we alvast een pre-meeting Gereageerd door NiMS op :
k*t techno
Gereageerd door Budha op :
Ik zou Techno niet eens van Hardstyle kunnen onderscheiden
Maar ik vind dergelijke elektronische muziek uberhaupt niet leuk :|
Gereageerd door LilWiz op :
techno moet je met je gevoel naar luisteren hoor ik vaak...ik zou eerder gek worden ervan hahhaa
Gereageerd door NiMS op :
Techno moet je met je vingers in je oren naar luisteren.
quote:Origineel van NiMS: Techno moet je met je vingers in je oren naar luisteren.
ga dan niet nims hahaha scheelt ook je vingers in je oren te stoppe
Gereageerd door Sweetammy op :
Wie gaat er nou naar TeQnology als er op dezelfde datum Masters of hardcore is??
een die hard...hahaha... ga jij dan naar MoH Sweetammy?
Ik wil ook naar MOH. Alleen eindhoven is aardig ver nog. En in mijn eentje? Dat zie ook niet zo zitten.
Ik ben nog in dubio.
quote:Origineel van LilWiz: een die hard...hahaha... ga jij dan naar MoH Sweetammy?
Ja weet nog die hangt ff van snuffel af he Gereageerd door Sweetammy op :
quote:Origineel van NiMS: Ik wil ook naar MOH. Alleen eindhoven is aardig ver nog. En in mijn eentje? Dat zie ook niet zo zitten.
Ik ben nog in dubio.
Je mist anders wel erg goed feestje, de vorige was ook helemaal goed!!
ja ik wil ook nog steeds gaan maar twijfel nog zwaar...eindhoven is best een klote lokatie en wel dichtbij voor me...iedereen mag bij mij pitte:P
quote:Origineel van Sweetammy:
quote:Origineel van LilWiz: een die hard...hahaha... ga jij dan naar MoH Sweetammy?
Ja weet nog die hangt ff van snuffel af he
Wie is snuffel? Deb?
quote:Origineel van LilWiz: ja ik wil ook nog steeds gaan maar twijfel nog zwaar...eindhoven is best een klote lokatie en wel dichtbij voor me...iedereen mag bij mij pitte:P
Waarom is het een klote lokatie?
quote:Origineel van LilWiz: ja ik wil ook nog steeds gaan maar twijfel nog zwaar...eindhoven is best een klote lokatie en wel dichtbij voor me...iedereen mag bij mij pitte:P
Das handig dat ik dat alvast weet Pat Gereageerd door LilWiz op :
quote:Origineel van NiMS:
Waarom is het een klote lokatie?
omdat de deuren snel opengaan vanwege de hitte en het lekt er
Das handig dat ik dat alvast weet Pat
hou ik je aan Gereageerd door NiMS op :
Oh dat is toch wel mijn grootste feest-iritatie. Hitte.
Beetje warmte is nooit weg natuurlijk Gewoon luchtige kleidng aandoen, ja nie te luchtig natuurlijk in een minirokje 1,5 uur in de kou is ook nie alles :$ Gereageerd door NiMS op :
Beetje ok, maar teveel das niet goed.
muziek gaat dan ook uit he...vanwege de overlast...heb dit met een trance feestje meegemaakt daar...ja Patje en trance ik weet het
Hahahhahaa trance hahahahha die pat, hahaha sorry lach je nie uit, maar dat weet je he Gereageerd door LilWiz op :
ik heb er wel van genoten toen...krijg heimwee ervan
AHHHHHHHHHHHHHH ach ja trance iedereen luisterde dat welles geloog ik Gereageerd door NiMS op :
Trance Energy ben ik ook wel is geweest. Vond ik toen een goed feest Gereageerd door Sweetammy op :
quote:Origineel van NiMS: Trance Energy ben ik ook wel is geweest. Vond ik toen een goed feest
Ik wou dit jaar, maar ja niet iedereen vond dat een geslaagd idee Gereageerd door LilWiz op :
quote:Origineel van NiMS: Trance Energy ben ik ook wel is geweest. Vond ik toen een goed feest
Ik wou dit jaar, maar ja niet iedereen vond dat een geslaagd idee
zo ken ik er meer...maar dit jaar viel tegen hoorde ik...naja wat nu niet
Ik hoorde juist dat ie niet tegenviel. Stokkie was er geweest.
quote:Origineel van NiMS: Ik hoorde juist dat ie niet tegenviel. Stokkie was er geweest.
ach sjuul het zal ook wel allemaal...het beste is gewoon zelf een oordeel trekken hierover...want als je 2 verhalen hoort, daar bereik je ook niks mee
Gereageerd door Lotje op :
HEE!!! NIET ZO HÉ, OVER TECHNO!
en jaa mark, we gaan wel ff meeten @ TeQ!
ik weet ZEKER dat je het gaat vinden, want sven wittekind, en Viper XXL en Miss DjaX draaien TE harde techno, dat het gewoon bijna hardcore is!! Daar hou ik van....
SCHRANZZZ Gereageerd door NiMS op :
na 1x teqnology geen teq mee voor mij. Ik heb me de hele avond daar dood lopen ergeren.
Gereageerd door Budha op :
Waarom dan?
omdat techno zo eentonig is misschien of omdat het gewoon saai en zich stierlijk verveelde
idd, te eentonig, geen harde bass, niet leuk dus.
eentonig??? dus niet!! in techno zitten tenminste allemaal vage geluidjes enzo, bij hardstyle hoor je alleen maar achter elkaar: BOOM, BOOM, BOOM enzz.. ff melodietje erdoor, en hoppaa weer BOOM, BOOM, BOOM... ik vind hardstyle juist eentonig!!
het enige wat je hoort is een bass :s leuk..
en techno geen harde bass?? haha ik weet nog wel vorig jaar shockers, de techno zaal was veeeel harder dan de hardstyle zaal!!
en moet jij maar is vooraan bij teQ gaan staan.. wedde dat die bass net zo hard, misschien nog wel harder, is dan hardstyle???!!
Ik ben bij Teq geweest en stond de hele avond voorraan. Echt niet relaxed.
Muziek moet je voelen, niet horen!
hahaha ik weet zeker dat hier het antw. techno is gevoelsmuziek gaat vallen zometeen Gereageerd door Lotje op :
I T E C H N O
quote:Origineel van Lotje: I T E C H N O
volledig recht van spreken heb je hoor Lotje...want over muzieksmaak valt niet te twisten he
quote:Origineel van Lotje: HEE!!! NIET ZO HÉ, OVER TECHNO!
en jaa mark, we gaan wel ff meeten @ TeQ!
ik weet ZEKER dat je het gaat vinden, want sven wittekind, en Viper XXL en Miss DjaX draaien TE harde techno, dat het gewoon bijna hardcore is!! Daar hou ik van....
SCHRANZZZ
ik wou net zeggen SCHRANZZ IS ECHT WEL CHILL dat is zoooo hard dan word je gek en verder ga ik wel gewoon met iedereen praten zijn zo veel bekende
maar jaah dit keer geem MOH Gereageerd door NiMS op :
quote:Origineel van Lotje: I T E C H N O
Daar ben ik dus ook een keer geweest. Gingen om 4 uur alweer weg. Sorry mensen maar techno is niet aan mij besteed.
ik ben dus nog nooit op techno geweest dus zolang ik niert een feestje heb mee gemaakt mag ik niet mee oordelen
Precies Markie Gereageerd door LilWiz op :
ik eis wel een verslag hier he van hoe het was enzo...ik zit dan in eindhoven bij MoH
quote:Origineel van misterm: ik ben dus nog nooit op techno geweest dus zolang ik niert een feestje heb mee gemaakt mag ik niet mee oordelen
Het zal mij benieuwen wat je ervan vind, want volgens mij hebben wij toch wel een redelijk gelijke muzieksmaak.
Maar ach, met een snoepie is alles leuk. Gereageerd door misterm op :
quote:Origineel van NiMS:
quote:Origineel van misterm: ik ben dus nog nooit op techno geweest dus zolang ik niert een feestje heb mee gemaakt mag ik niet mee oordelen
Het zal mij benieuwen wat je ervan vind, want volgens mij hebben wij toch wel een redelijk gelijke muzieksmaak.
Maar ach, met een snoepie is alles leuk.
hahaa jaah en der zijn nog genoeg andere dingen
maar ik zal een verslag maken dat doe ik regelmatig vooral als dingen zijn die ik zwaar vond tegen vallen maar het verslag zal er komen Gereageerd door NiMS op :
quote:Origineel van misterm: hahaa jaah en der zijn nog genoeg andere dingen
maar ik zal een verslag maken dat doe ik regelmatig vooral als dingen zijn die ik zwaar vond tegen vallen maar het verslag zal er komen
Doe je dat ook als het helemaal geweldig was? Maar is goed ben benieuwd.
haha jaha ik zal een verslagje maken zowiezo Gereageerd door NiMS op :
okeej dan Gereageerd door kuin op :
ik heb er flinke zin in
wittekind Gereageerd door misterm op :
hmm jaah ik heb iets minder zin :S