6 Februari is er weer een nieuwe editie van Exprez en deze maand in het teken van Oldschool/Early rave. Als special guest op Xentric's birthday party draait DJ DANO. Verder dj Sick en natuurlijk Dj Xentric zelf.
Palazzo, Zeist Oldschool EXPREZ 22.00 - 03.45 Entree: 7.50 euro min leeftijd: 18
Gereageerd door LilWiz op :
nee sorry niks voor mij...misschien wel een andere keer als ik weer es naar NiMS kom en dan weer in dat gezeliige cafe ga zitte
Gereageerd door NiMS op :
Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan. Kan ik botje eindelijk is IRL ontmoeten
Hoe was ie Nims? vertel ff de ins en outs ervan, en dan vooral hoe draaide Dano?
Echt een super goed feestje. Dano draaide ook meestelijk. Ik zal kijken of ik de foto's die gemaakt zijn online kan zetten Maar het feest was enorm goed
mooi zo want ik had dano vorige week vrijdag gehoord in Arnhem en dat was smullen alleen maar van die oude klappers van de hardcore tijd
Gereageerd door misterm op :
was zeker chill
Ik heb me idd ook erg goed vermaakt, gaf me zeker weer zin in het volgende feestje . Heb alleen nog geen geschikte gevonden, dus wanneer ik ook kan
jaah joh wanneer kan jij nou?
Ik doe mijn best, maar ben enorm druk
jaah weet je het ondertussen al?