Dit is onderwerp Liefde op het eerste gezicht. in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000065.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Wie heeft er wel eens liefde op het eerste gezicht meegemaakt? En zo ja, bleek dit na afloop een slechte keus te zijn geweest of niet?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja meegemaakt...in me burgjaar...slechte keuze? Ja...althans vergist bleek achteraf en 7 maanden weggegooid...dus ja liefde is blind kan ik wel zegge..
 
Gereageerd door Evelien op :
 
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Maar lilwiz, heb je ook iets met diegene gekregen? Of was jij verliefd op haar, maar zij niet op jou?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Evelien:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Maar lilwiz, heb je ook iets met diegene gekregen? Of was jij verliefd op haar, maar zij niet op jou?

Nou evelien ik had wel iets met dr gekregen, maar in het begin voelde ik niet echt zozeer iets voor dr en zij wel voor mij. Later was ik stapel verliefd op dr zeg maar en toen het uit ging om een domme rede was ik zwaar aangeslagen.
 
Gereageerd door Evelien op :
 
Maar dan is het toch niet meer echt liefde op het eerste gezicht? Maar eerder op het latere gezicht ofzo? Iemand anders?
 
Gereageerd door misterm op :
 
ik heb wel mee gmaakt dat je elkaar heel vaag staat aan te gapen en dan loop je naar elkaar toe en je zoent meteen zonder dat je die gene kent heb daar daarna ook nog 6 maanden mee gehad dus jaah denk wel dat bestaat [Big Grin] en heb ook zeker een coole tijd gehad toen
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Evelien:
Maar dan is het toch niet meer echt liefde op het eerste gezicht? Maar eerder op het latere gezicht ofzo? Iemand anders?

nou ik had dr wel een tijdje ervoor opgemerkt maar had nooit het idee dat er iets kon ontstaan omdat ze ook met iemand anders iets had voor korte duur geloof ik...dus wel een klein beetje liefde op het eerste gezicht
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van misterm:
ik heb wel mee gmaakt dat je elkaar heel vaag staat aan te gapen en dan loop je naar elkaar toe en je zoent meteen zonder dat je die gene kent heb daar daarna ook nog 6 maanden mee gehad dus jaah denk wel dat bestaat [Big Grin] en heb ook zeker een coole tijd gehad toen

Maar elkaar wel gesproken? Of meteen kussen?
 
Gereageerd door misterm op :
 
helemaal niet gesproken van te voren beetje stom naar elkaar zitten lachen
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Was dit een typisch geval van liefde op het eerste gezicht? En kwam je toen na een tijdje er eigenlijk achter dat ze helemaal niet zo leuk is als je in 1e instantie dacht?
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha neej hoor ik ben gewoon niet zo lang verliefd [Razz] hahaa maar is nog steeds mijn beste vriendin en heeft nu met een vriend van mij dus zit allemaal wel goed
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS