Omdat er nu al veel over DefQon gesproken wordt leek het me al handig om vast te stellen wie er allemaal gaan? Misschien is een (kleine) meeting ook een leuk idee dan? Ben wel eens benieuwd naar de (nieuwe & oude & herintredende) gezichten van de leden op dit forum
Ik ben er zowiezo
De lijst:
Steven-H.....
Gereageerd door LilWiz op :
uhm....zal ik dan mijn naam er ook maar tussen gooien
- Steven-H... - LilWiz(je)
Gereageerd door Stokkie op :
mag ik ook komen?
quote:Origineel van Stokkie: mag ik ook komen?
van mij mag je...q meeting heb ik geen zin om me naam ertussen te zetten...kom toch wel iedereen tegen die ik wil zien enzo
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
quote:Origineel van LilWiz:
quote:Origineel van Stokkie: mag ik ook komen?
van mij mag je...q meeting heb ik geen zin om me naam ertussen te zetten...kom toch wel iedereen tegen die ik wil zien enzo
Q meeting zet ik mn naam ook niet tussen. ben ik hele dag bezig met handen schudden denk ik. ga liever met een klein(ere) groep meeten, is veel gezelliger
Gereageerd door NiMS op :
Ik vind het wel een goed plan om gewoon een nims-meeting te houden op defqon. Lekker gezellig en klein, dus dit keer geen Q meeting. Anders blijf je idd handjes schudden enzo.
Dus defqon nims-meeting: - LilWiz - NiMS - Steven-H... - Stokkie
vergeet je zwembroek niet he...we gaan ook ff zwemmen
Ik ga niet zwemmen! No way dat jullie mij in mijn zwembroek zullen zien.
quote:Origineel van NiMS: Ik ga niet zwemmen! No way dat jullie mij in mijn zwembroek zullen zien.
badpak dan?
quote:Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:Origineel van NiMS: Ik ga niet zwemmen! No way dat jullie mij in mijn zwembroek zullen zien.
ik kan me helemaal vinden in de argumenten tegen het Q-forum. bekende kom je altijd wel tegen.
Gereageerd door Natasha op :
snif...... das duidelijk......
quote:Origineel van Natasha: snif...... das duidelijk......
jammer...maar voor jou hebbe we een NiMS forum meeting, althans die gaan we organiseren
nee nu bekijk je t maar!
quote:Origineel van Natasha: nee nu bekijk je t maar!
hahaha...waarmee moet ik het bekijken
met die kuz van U!
quote:Origineel van Natasha: met die kuz van U!
whahahahaha...tis al goed Natas
Natasha? jij mag ook naar Almere komen hoor, je mag ons zelfs komen meeten en als je verdwaald in deze grote metropool van een wereldstad dan zet ik wel bordjes uit om de weg naar de meeting te vinden
Gereageerd door ThApocalypse op :
jahaaaa, ik kom ook!!! (als ik geld heb )
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Natasha? jij mag ook naar Almere komen hoor, je mag ons zelfs komen meeten en als je verdwaald in deze grote metropool van een wereldstad dan zet ik wel bordjes uit om de weg naar de meeting te vinden
jajaja...eilandbewoner...de weg is niezzo moeilijk hoor
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Natasha? jij mag ook naar Almere komen hoor, je mag ons zelfs komen meeten en als je verdwaald in deze grote metropool van een wereldstad dan zet ik wel bordjes uit om de weg naar de meeting te vinden
jajaja...eilandbewoner...de weg is niezzo moeilijk hoor
Alle wegen leiden naar ALMERE
Gereageerd door vitamin op :
beetje dubbelop denk ik, want ik zie jullie vast allemaal ook wel bij de Q meeting!
quote:Origineel van vitamin: beetje dubbelop denk ik, want ik zie jullie vast allemaal ook wel bij de Q meeting!
Nee niet echt want wij gaan expres de Q-meeting vermijden!
Gereageerd door BeachBabe op :
quote:Origineel van NiMS: Je gaat niet naar de nims-defqon meeting?
ik doe niet mee aan t vermijden van q-meeting en ipv daarvan naar de nims meeting nee, bovendien zal ik toch wel iedereen gewoon tegenkomen lijkt mij
quote:Origineel van vitamin:
quote:Origineel van NiMS: Je gaat niet naar de nims-defqon meeting?
ik doe niet mee aan t vermijden van q-meeting en ipv daarvan naar de nims meeting nee, bovendien zal ik toch wel iedereen gewoon tegenkomen lijkt mij
Ja zo zie ik het ook wel een beetje wat Vitamin zegt...ik kom toch wel iedereen tegen maar nu ga ik gwoon ff naar de nims meeting...daar ken ik nog niet iedereen van
Gereageerd door Croaton op :
als 2 meetings op dezelfde tijd vallen dan kun je er maar naar één toegaan, het is dus een kwestie van prioriteiten stellen
Gereageerd door vitamin op :
quote:Origineel van Croaton: als 2 meetings op dezelfde tijd vallen dan kun je er maar naar één toegaan, het is dus een kwestie van prioriteiten stellen
euh, haha dat spreekt voor zich lijkt mij
Maar laten we dan eventjes een tijd en locatie afspreken, dan kun je ook nog het e.e.a. combineren
Gereageerd door Darkside op :