Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Opmerkingen » Forum rules (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Forum rules
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
There are not much rules in this forum, but a few are present.

1. Try to post as much on-topic as possible. If there is no topic present, just create a new one.
2. You must enjoy yourself when visiting this forum [Wink]

[ July 03, 2002, 11:59 PM: Message edited by: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
What do you think Nims, ofcourse we will enjoy ourselves here at your Forum. A little difficult to write english late in the evening, but it will be a good learning for me [Wink] And the posts will come

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
If you would like to help us Moderators?

Then read this message carefully.

NFMove
If you see an thread that is posted in the wrong section, and you think it should be moved to another secion, please post an reply with
*NFMove* to and where you think it belongs.

NFDelete
If you think that the thread or message posted doesn't belong on these forums, or are assulted to other people, then enter *NFDelete* because and give an reason

NFFilled
If you ask an question like in the support section and you got the answer, please enter *NFFilled*

NFBan
If you think someone should get banned, use *NFBan* person and give an very good reason!

examples:

I think this message should *NFMove* to General Chatter

I think this thread should be *NFDeleted* because it is just SPAMMING

Thanx. i got the answer. That makes this thread *NFFilled* then [Wink]

[ July 04, 2002, 01:21 AM: Message edited by: LPChip ]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
these are the better rules!!!

[ July 04, 2002, 02:05 AM: Message edited by: Stokkie ]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik snap geen engels [Confused]

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eej Thierry leef je ook nog hier...
Ja Nederlands moet alles [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Ja Nederlands moet alles [Big Grin]

Nou moderators, dit lijkt op een taakje voor jullie [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Ja Nederlands moet alles [Big Grin]

Nou moderators, dit lijkt op een taakje voor jullie [Wink]
Vuile gore Admin!!!!!!!
Geef ons maar weer de vieze taakjes he luie Huib [Wink]

We zullen zien wat we kunnen doen (was: "We shall see what we can do...")

[edit by nims] zo nu jullie de rest nog [/edit]

[ 06-11-2002, 23:13: Message edited by: NiMS ]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Must i say more???(was: Moet ik nog meer zeggen?)

[ 06-11-2002, 23:24: Message edited by: Stokkie ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
trouwens sjuul, dat wat leon heeft opgeschreven begrijp ik de ballen ook niet van met post NFdelete blabla en doe dit en dat...is niet eg duidelijk...als je f uitlegt wat het is, vertaal ik het morgen wel ff, piece a cake;)
of gewoon koekie;)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
trouwens sjuul, dat wat leon heeft opgeschreven begrijp ik de ballen ook niet van met post NFdelete blabla en doe dit en dat...is niet eg duidelijk...als je f uitlegt wat het is, vertaal ik het morgen wel ff, piece a cake;)
of gewoon koekie;)

Wat leon bedoelt is het volgende: Mocht je als bezoeker vinden dat wij als moderators iets moeten doen, dan kun je ons helpen door te replyen met daarin die text:
Naar gelang die tekst zullen wij de moderators actie ondernemen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Oke leg dit ff uit dan:

please post an reply with
*NFMove* to and where you think it belongs

stel dat ik iets verplaatst wil hebben, wat moet is posten dan???

*NFMove* en dan wat? [Confused]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
*NFMOVE* Uitgaan->Feesten

Dan wil ik dat deze thread naar uitgaan->feesten word verplaatst.

[ 06-11-2002, 23:52: Message edited by: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
duidelijke regels lijkt me... Cristal-Clear to me
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stevun-H@rddrive:
duidelijke regels lijkt me... Cristal-Clear to me

Das mooi, zin in vertaling???? [Razz]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS