Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Een op de vijf mannen strijkt naakt

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Een op de vijf mannen strijkt naakt
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Strijken staat nu niet echt bekend als het opwindendste huishoudelijke werk. Een onderzoek naar het strijkgedrag onder Nederlanders toont echter aan dat een op de vijf mannen naakt of halfnaakt zijn overhemden glad strijkt. Bij heren onder de 24 jaar is dat zelfs een op de drie.

Mannen strijken in 33 procent van de gevallen alleen wat ze op dat moment nodig hebben. Zij laten ook het liefst de klus over aan hun (vrouwelijke) partner. Vooral oudere mannen hebben daar een handje van. Vrouwen klaren het werk in 95 procent van de gevallen zelf.

Overigens kiest een op de vijf dames bij het kopen van kleding voor kreukvrije stoffen, staat in het onderzoek onder ruim vijfhonderd mensen dat Philips en Robijn hebben uitgevoerd voor de Perfective, een nieuw strijkijzer dat zij samen ontwikkelen.

Bijna eenderde van de ondervraagden noemt zichzelf een 'spaarstrijker'. Zij sparen het strijkgoed van een hele week op om dan alles in een keer te doen. De onregelmatige strijkers halen het ijzer pas te voorschijn op het moment dat zij een kreukvrij kledingstuk nodig hebben. Die laatste groep bestaat vooral uit jonge mannen en vrouwen.

De meeste Nederlanders strijken zo rond hun vijftiende voor het eerst. Vooral vrouwen zijn er vroeg bij. De favoriete plek voor een strijkplank is de huiskamer, gevolgd door de slaapkamer of de logeerkamer. Een op de tien Nederlanders voert de klus uit in een speciale strijkkamer.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En heren, dat doen jullie?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik denk dat ik mijn strijkgoed maar ga opsparen komen jullie strijken dan? [Razz]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
ik denk dat ik mijn strijkgoed maar ga opsparen komen jullie strijken dan? [Razz]

hahah ik denk het ook ja...hahaha...ik dacht dat tam dat allemaal wel deed voor je, zo ff uit me geheugen te visse [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tam en huishoudelijk werk?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Tam en huishoudelijk werk?

daar ga ik nie verder op in...anders krijg ik ruzie [Wink]
Trouwens ik vin het nog niet zo raar hoor...maar gwoon [Embarrassed]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jij vind het normaal dat vrouwen huishoudelijk werk doen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Jij vind het normaal dat vrouwen huishoudelijk werk doen?

beide vindt ik normaal dat ze het huishouden doen, dus man en vrouw doen het samen...als de ander geen tijd heeft dan moet de een het doen en omgekeerd
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb nooit tijd [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tijd kun je maken!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nims jij hebt altijd tijd haha die 10 uur dat jij achter je pc zit te nietsen [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ja [Wink] moet je wel zin hebben in huishoudelijk werk.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik verklaar dit nu al als het meest onboeiende onderzoek van 2004 [Razz]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS