Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Watvoor kapsel (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Watvoor kapsel
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja mensen, ik heb morgen om half 4 een afspraak bij de kapper..
waarom? nou, omdat mn hoofd er niet uitziet met dit haar, zit geen model meer in. het hangt maar [Frown]

alleen nu weet ik niet hoe ik het zal laten knippen, dus mensen met ideetjes? [Smile]

oja.. ik wil GEEN pony, want daar loopt de hele wereld al mee [Confused]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb niezzo veel verstand van vrouwenkapsel enzo maar hier heb je er wat [Embarrassed]

/*Edit: Plaatjes werken niet meer zie link voor mee kapsels*/

Sorry maar weet er niet meer, anders kijk hier ff: http://www.trendystyle.net/beauty/index.html

[ 30.03.2004, 01:11: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Plaatjes werken niet helaas. Ik zou het lekker kort doen (niet TE) maar dan ben je wel klaar voor de zomer [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
apensite mag niet meer directlinken...grrr
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kort? kort staat mij niet, denk ik..
en ik heb juist mn haar zo lang laten groeien [Razz]
ik wil het alleen nog langer, alleen dan MÉT model erin.. alleen dan nog.. Wat voor model..

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mss moet je es naar de kapper toestappen en het daar vragen wat ze het beste met je haar kan doen?

Opsteken dan ofzo...krullen(permanent of hoe dat maar mag heten [Embarrassed] )

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb het laten knippen hoor [Smile]

het is lang gebleven! want ik wilde het absoluut NIET korter, wilde ook geen pony, is het ook niet, maar lijkt er wel beetje op..
na, het is opzich wel geinig.. [Smile]

haha, LilWiz, thnx voor je hulp hoor [Razz]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
ik heb het laten knippen hoor [Smile]

het is lang gebleven! want ik wilde het absoluut NIET korter, wilde ook geen pony, is het ook niet, maar lijkt er wel beetje op..
na, het is opzich wel geinig.. [Smile]

haha, LilWiz, thnx voor je hulp hoor [Razz]

haha graag gedaan en NU de foto ervan... [Razz] [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ehh ja, komen eraan [Wink] eventjes geduld nog [Razz]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
weet niet of ze het allemaal doen, mgoed, ik probeer het gewoon [Smile]

En profil foto [Wink]
 -

blijheidd
 -

aan de telefoon met mn nieuwe haar
 -

nog fotootje van de voorkant [Smile]
 -

enn mensen? [Razz] wat vinden jullie van mn nieuwe haar?

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
het is geen pony, maar toch ook wel, maar toch ook eigenlijk weer niet... [blink]

iets in die richting..

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou totaal anders dan de foto in je profiel hoor...je ziet er ook totaal vernieuwd uit zal het zo maar zegge [Embarrassed]
Alleen die laatste foto vin ik minder dan die andere , teveel haar voor je oog.

Maar wat heb je nu gezegd dan tegen de kapper? Ben er best benieuwd naar hoe je op dit model eigenlijk kwam?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vind je het niet leuk???? [Frown]

ik had tegen de kapper het volgende gezegt:
ik wil ABSOLUUT NIKS van mn lengte af.. aan de achterkant dan.. en aan de voorkant moet gewoon model ingebracht worden, kijkt u maar, ik wil alleen GEEN pony. kapper: mogen de puntjes er wel af? ik: ja die mogen er wel af.. [Smile]

nouw, toen had de kapper dus mn puntjes eraf gehaald, en deze pony-achtig-iets gecreerd..

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ah zo anders moet je jezelf gewoon laten verrassen he bij de kapper...en ik heb niet gezegd dat je het niet leuk stond in tegendeel juist, vin het leuk staan bij je ivm die andere foto van je [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oooh oke [Razz]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS