Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Nederlander vraagt asiel aan in België

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Nederlander vraagt asiel aan in België
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In België is met stomme verbazing gereageerd op de aanvraag voor politiek asiel van een ontevreden Nederlander. De 47-jarige man is volgens de autoriteiten boos over de wijze waarop hij in ons land werd behandeld, nadat hem een uitkering was geweigerd.

De ´Ollandse asielzoeker´ is sinds zaterdag ondergebracht in het Opvangcentrum voor vluchtelingen aan de Montenakenweg in Bevingen bij Sint Truiden.

De man was net terug van een wereldreis toen hij in ons land aanklopte bij de Sociale Dienst. Een uitkering werd hem echter geweigerd. Vervolgens week hij uit naar onze zuiderburen en stapte in Brussel een politiebureau binnen. De Rijkswachters namen hem in eerste instanties niet serieus en lagen in een deuk, nadat hij serieus politiek asiel aanvroeg.

De man zette echter door en tekende beroep aan. De Vreemdelingendienst moest zich aan de letter van de wet houden en was verplicht hem onder te brengen in een opvangcentrum in afwachting van een uitspraak.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS