Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Belg opgepakt met zak boerenkool

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Belg opgepakt met zak boerenkool
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een Belgische drugstoerist is zaterdag tijdens een drugscontrole op de internationale trein tussen Amsterdam en Brussel betrapt met 250 gram boerenkool met hier en daar een beetje wiet ertussen. De man had voor zijn 'drugs' 200 euro betaald.

Tot overmaat van ramp voor de Belg zat er volgens de spoorwegpolitie net te veel wiet tussen de boerenkool. Hij werd wegens invoer van verdovende middelen overgedragen aan de Belgische politie. De man is een van de 56 personen die tijdens de gezamelijke controle van Belgische en Nederlandse politie opgepakt werden wegens drugsbezit.

Dergelijke miskopen komen volgens de spoorwegpolitie wel vaker voor. Vorige maand werd bij een controle nog een man opgepakt die voor 800 euro soepgroente had gekocht.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS