Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Kunstenaar schuldig aan mishandelen goudvis

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kunstenaar schuldig aan mishandelen goudvis
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een ondergeschilderde goudvis die spartelend op een witte ondergrond dood ligt te gaan. Kunstenaar Th. van M. uit Woerden vond dat mooi voor een video-opname en een tentoonstelling. De politierechter in Utrecht dacht daar echter anders over.

De 34-jarige man is nu schuldig verklaard aan mishandeling van een goudvis. Een straf krijgt hij echter niet. Hij bekende dat hij de goudvis een jaar geleden mishandelde.

Van M. zegt dat hij met zijn kunst juist de aandacht wil vestigen op de behandeling van dieren. Na de 'tentoonstelling' zei hij zelfs dat hij nog zeventien goudvissen op dezelfde manier had mishandeld. Tijdens de rechtzaak zei hij echter dat hij dat slechts gezegd had uit vrees dat de dood van één vis geen indruk maakte.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS