Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Goochelaar getroffen door rookverbod

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Goochelaar getroffen door rookverbod
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het verbod op roken in openbare gelegenheden treft niet alleen de rokers zelf. Ook de Nederlandse goochelaar Kortini heeft de gevolgen inmiddels ondervonden. Hij mag zijn truc met de brandende sigaret niet meer uitvoeren en heeft die dan ook uit zijn repetoire moeten schrappen.

De goochelaar was op een nieuwjaarsborrel om zijn kunsten te vertonen, maar bedacht zich opeens dat hij zijn afsluitende act niet meer mocht uitvoeren omdat hij zich in een openbare ruimte bevond. Kortini is enorm teleurgesteld, want de truc werd jarenlang door veel mensen erg gewaardeerd en was het hoogtepunt van zijn programma.

De goochelaar had voor de borrel nog een grap verzonnen over de nieuwe wet. "Ik dacht, ik trap mijn sigaret uit op de grond en doe dan net alsof ik door een politieagent wordt aangesproken. Op dat moment tover ik dan, alsof er niets is gebeurd, een brandende sigaret in mijn hand." Om problemen te voorkomen zal hij de truc echter niet meer uitvoeren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Botje
ongeregistreerd


Icoon 1 geplaatst            Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hahaha, wat een problemen in deze wereld toch....

Maar ik ben er wel voor, dat rookverbod!

IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Botje:
Hahaha, wat een problemen in deze wereld toch....

Maar ik ben er wel voor, dat rookverbod!

Ik vind het allemaal erg overdreven. Roken is goed voor de economie en de vergrijzing.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Botje:
Hahaha, wat een problemen in deze wereld toch....

Maar ik ben er wel voor, dat rookverbod!

Ik vind het allemaal erg overdreven. Roken is goed voor de economie en de vergrijzing.
Zolang ik er maar geen last van ehb dan mogen ze roken van me
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS