Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Baas SBS haalt uit naar Endemol

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Baas SBS haalt uit naar Endemol
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De kijkcijfers van een aantal door tv-producent Endemol gemaakte programma's zijn zo slecht, dat de top van het bedrijf maatregelen moet nemen. Dat stelt algemeen directeur van SBS, Bart in 't Hout, woensdag in het Algemeen Dagblad.

Volgens In 't Hout trekken de programma's Sterrenbeurs, Lucky Letters en de Sponsor Loterij Trap veel te weinig kijkers. ,,Genoeg is genoeg'', stelt de directeur. ,,Al hun nieuwe producties zijn gewoon heel erg mislukt. Ze realiseren zich bij Endemol veel te weinig wat de effecten van al die flops zijn voor zenders: minder inkomsten, een hele avond naar de filistijnen en zeurende journalisten aan de telefoon. Ze moeten echt maatregelen treffen.''

Volgens In 't Hout wordt Sterrenbeurs stopgezet en is de toekomst van de twee overige programma's onzeker. ,,Ik kan wel gaan zitten draaien, maar binnenkort halen we Sterrenbeurs er af. We stoppen misschien met de Sponsor Loterij Trap. Dat bekijken we per aflevering.

En de toekomst van Lucky Letters is ook hoogst onzeker. Je moet concluderen dat de gekende formules van Endemol als All You Need Is Love, Peter R. de Vries en Hart in Aktie goed lopen, maar dat de nieuwe producties gewoon erg mislukt zijn. Het komt er niet uit.''

Endemol is het niet eens met de kritiek van SBS, zo laat een woordvoerder woensdag weten. De kwaliteit van de Endemol-producties is volgens de zegsman meer dan in orde. ,,Het uiteindelijke succes van onze programma's is afhankelijk van factoren waar wij geen invloed op hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS