Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Vernielingen in dorp dat snelheidsactie voert

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vernielingen in dorp dat snelheidsactie voert
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In Ellewoutsdijk in Zeeland zijn het afgelopen weekeinde diverse vernielingen gepleegd. De politie sluit niet uit dat die verband houden met snelheidsbeperkende acties van de dorpsbewoners.

Door de aanleg van de Westerscheldetunnel is het verkeer in het dorp toegenomen en een aantal bewoners voert actie om de snelheid van het verkeer te verminderen. Zo deelden ze onlangs nepbekeuringen uit voor te hard rijden.

De acties zijn mogelijk een aantal automobilisten in het verkeerde keelgat geschoten. Bij de initiatiefnemers werden dit weekeinde de ramen van woningen, een winkelpand en een auto met zwarte verf bespoten. Op vijf plaatsen moesten gemeentekabels om het verkeer of snelheid te meten het ontgelden en bij een van de woningen werden ze opgehangen.

Tot slot bleek de snelheidsaanduiding op de borden bij binnenkomst en het verlaten van het dorp aangepast. De snelheden van 30 en 60 kilometer waren met zwarte verf veranderd in 80.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS