geplaatst
Ook zo'n hekel aan die telefoontjes rond etenstijd waarbij men wil weten of je wel goed verzekerd bent of interesse hebt in een supervoordelige aanbieding van X? Of krijg je om de haverklap sms-jes over allerlei producten? Roep dan de hulp in van de Stichting Zelfregulering Dialogue Marketing (SZDM). De SZDM behartigt de belangen van bedrijven en instellingen die aan direct marketing doen. Ze hebben een Infofilter ontwikkelt waarmee je als particulier kunt sturen of je wel of geen reclame per telefoon, post, e-mail of sms wilt.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de blokkering werkt. Er vallen nog regelmatig aanbiedingen binnen in de gewone en elektronische brievenbus, maar de 'telefoonterreur' is helemaal voorbij. En lekker ongestoord eten 's avonds, dat is wel zo prettig. Alleen al daarvoor kan ik het instellen van het Infofilter aanbevelen. Je kunt het online instellen. Bellen kan ook: 0900 666 1000.
De nieuwe spamwetgeving is met name bedoeld voor ongewenste e-mail van - meestal onbekende - bedrijven die niet zijn aangesloten bij de SZDM. Die hebben een stok achter de deur nodig.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |